http://aplicacions.circuitcat.com/tempsonline/pagines/EntrenamentsF1.asp?Idioma=2J.Heldenview sanoi:Nyt kulkee :eek!:
1:22 ei ole enää "aika" :thumbup:
Varmasti :thumbup: Mutta se tuleva saantohan on sit 110 % eiko? Tosin ei ole sama asia kuin se 107% saanto. Eihan? oon muuten sekaisinJ.Heldenview sanoi:1:20.256
Parannettavaa on, mutta eiköhän ne vielä selviä 107% sisään ennen testiviikon loppua :ahem:
Nyt on 108.5%
Se 110 prosentin sääntö ei liity mitenkään kilpailuun mukaan pääsemiseen. Mitään 107 prosentin sääntöä ei enää ole, joten Super Agurin nopeudella ei ole lähtöruudukkoon selviämisen suhteen merkitystä.butterfly sanoi:Varmasti :thumbup: Mutta se tuleva saantohan on sit 110 % eiko? Tosin ei ole sama asia kuin se 107% saanto. Eihan? oon muuten sekaisin
Ei mittään järkeä, kisakuskeja parempi kuski testikuskiksi?AGURI TARGETS MONTAGNY FOR TEST ROLE
Last Updated: Wednesday, 22, February, 2006, 16:53
Click to enlarge
Super Aguri has approached former Renault test driver Franck Montagny to fill its third driver position.
The test and reserve role is the only spot still vacant in the 2006 Formula 1 line-up.
As a brand new team, Aguri Suzuki’s squad will be eligible to run a third car in Friday practice sessions, although it may not take up this opportunity until later in the year.
After three seasons as a Renault test driver, Montagny has been replaced by 2005 GP2 runner-up and Flavio Briatore protégé Heikki Kovalainen this year.
Montagny has tested for Champ Car team PKV Racing and is eager to find a drive in the American series, but Super Aguri hopes to tempt the Frenchman to stay in the F1 fold.
“He is a good driver and a friend, so when we reviewed our options for a good development driver, we naturally contacted him,” Super Aguri managing director Daniele Audetto told autosport.com.
But although Montagny is highly rated as a test driver, Audetto admitted that he may be passed over in favour of a driver more appropriate for Super Aguri’s all-Japanese image.
“Our first priority is to have a Japanese driver,” he said, “but it’s not very easy, so we are considering other options.”
110 % sääntö koskee vain aika-ajon kolmanteen osaan selvinnyttä kärkikymmenikköä. Eli tuskin koskettaa Super Aguria.butterfly sanoi:Mutta se tuleva saantohan on sit 110 % eiko? Tosin ei ole sama asia kuin se 107% saanto. Eihan? oon muuten sekaisin
Nyt sulta unohtu kyllä että se 2004 yhden mutkan muuntaminen hitaammaksi tosin lyhensi rataa muistaakseni ja sitten vielä että toi pintahan uusittiin vuodeksi 2005. Eli aika vaikeeta verrata...Jarvis sanoi:On tossa vielä parannettavaa esim. vertailu 2002 Arrowssiin 2002 Espanjan GP:n aika-ajossa osoittaa sen:
Espanjan GP:n aika-ajojen tulokset:
1. Michael Schumacher Ferrari 1.16,364
2. Rubens Barrichello Ferrari + 0,326
3. Ralf Schumacher Williams BMW + 0,913
4. Juan Pablo Montoya Williams BMW + 1,061
5. Kimi Räikkönen McLaren Mercedes + 1,155
6. Jenson Button Renault + 1,274
7. David Coulthard McLaren Mercedes + 1,298
8. Nick Heidfeld Sauber Petronas + 1,487
9. Jarno Trulli Renault + 1,565
10. Heinz-Harald Frentzen Arrows Cosworth + 1,757
Eli Frentzen ajoi silloin noin 1.18,1. Tosin suoraa vertailua vaikeuttaa muutokset: 2002 oli Cosworth V10 + silloiset renkaat kun taas nykyään autossa on Honda V8 + nykyaikaiset huomattavasti kehittyneemmät renkaat. Uskoisin että ainakin sekunnin niillä tota Arrowssin aikaa nopeampaa pitäisi mennä.
La Caixan muuttamisen jälkeen paaluaika parani noin 2,7 sekuntia. Toki siihen vaikuttivat muutkin tekijät.Joni sanoi:Nyt sulta unohtu kyllä että se 2004 yhden mutkan muuntaminen hitaammaksi tosin lyhensi rataa muistaakseni