Mukavata olis hei kuule! Nykysellään tuolla vaan kaikkia typeriä sääntöjä, kuten se takuusumma, joka uusien tallien maksettava. Moiset hiiteen, lukitaan säännöt useammaksi vuodeksi etiäpäin ja sallitaan valmiin auton ostaminen muilta talleilta. Näin varmistettaisiin, että joka kisassa käy karsiutumassa muutama paikallissankari pari vuotta vanhalla Minardilla. Tai sit ei!Albert Oil sanoi:Musta ois mukavaa, jos autoja ois saman verran kuin -89 eli 39! Kaikki kynnellekykenevät ja -kykenemättömät smegeen vaan ja esikarsinnoilla aloitellaan perjantaiaamuna.
Samoin Jordan-Midlandista odotan kyllä tooodella hidasta ja kuinkahan paljon RedBull panostaa Minardiin... No oma häntäpään sarja on ihan jees periaatteessaToni_V sanoi:Henk koht. hiukan pelottaa kuinka hitaaksi tientukoksi Agurin tuotos loppujen lopuksi jää. Uusi talli kuitenkin, eikä pahemmin aikaa testailla.
Olen samaa mieltä, ihan hauskaahan se on että siellä peräpäässäkin käydään taisteluja. Fykkösissä kun tuskin lähiaikoina tulee täysin tasaista sarjaa.Mutku sanoi:Samoin Jordan-Midlandista odotan kyllä tooodella hidasta ja kuinkahan paljon RedBull panostaa Minardiin... No oma häntäpään sarja on ihan jees periaatteessa
Mikäs legendojen legendassa on vikana?Observer sanoi:No onneks ei oo Mario Andrettin perustama talli sentään.
Onks sulla Patriot ollu koskaan Nintendoo?patriot sanoi:Mikäs legendojen legendassa on vikana?
*taivuttaa rautalangasta*patriot sanoi:Mikäs legendojen legendassa on vikana?
Haluaisitko paljastaa, että millä tavalla tilastoja tulkitsit, jotta pääsit tähän tulokseen?Jacques sanoi:Aguri Suzuki on tilastollisesti menestynein japanilainen, jos mitataan kisatulosten perusteella. Hänen tallistaan ei ehkä iiiihan tuu Toyotan ja Hondan voittanutta.
ok! :jaska: :thumbup:RK-62 sanoi:*taivuttaa rautalangasta*
Aguri Suzuki => Super Aguri
Mario Andretti => Super Mario
Heh... Kuvittelen jo viinan syövyttämissä aivoissani kuvan lauman Japanilaisia, joilla on kamerat rinnalla ja hattuna I love Usa lippikset....Markus Sytelä sanoi:Squadro Toro Rossokin on äärimmäisen kilpailukykyinen ja vakavasti otettava talli tähän vitsiin verrattuna. Varmaan kokonaan suomalainenkin F1-talli olisi toimivampi kuin joku japsi-turistiryhmä, jotka lähtee mukaan että saatais lisää kolareita. Hurraa.
Samaa kysyisin muutamalta muultakin aikaisemmalta kirjoittajalta, että mitkä ovat ne muut uudet tallit? Väitteiden mukaan niitä tulee kuin sieniä sateella mutta emmä vaan niitä mistään löydä...312T4 sanoi:Hyvä, että ykkösiin saadaan uusia talleja, ja vielä Japanista :ahem:
Onhan noita tullut ja mennyt ...Felix sanoi:Samaa kysyisin muutamalta muultakin aikaisemmalta kirjoittajalta, että mitkä ovat ne muut uudet tallit? Väitteiden mukaan niitä tulee kuin sieniä sateella mutta emmä vaan niitä mistään löydä...
Mutta vain Toyota ja Super Aguri ovat oikeasti uusia tiimejä. Muut ovat pelkkiä nimenvaihdoksia.J.Heldenview sanoi:Onhan noita tullut ja mennyt ...
2000
McLaren
Ferrari
Williams
BAR
Jordan
Benetton
Jaguar
Sauber
Prost
Arrows
Minardi
2006
McLaren
Ferrari
Honda
Williams
Renault
Toyota
Midland
Red Bull
BMW
Squadra Rosso
Super Aguri
Ei se nyt ihan pelkkä nimenvaihdos ole jos koko johtoporras ja kaikki sponsorit muuttuu.Driver #8 sanoi:Mutta vain Toyota ja Super Aguri ovat oikeasti uusia tiimejä. Muut ovat pelkkiä nimenvaihdoksia.
Aika yllättävää kun sitä alkaa tarkemmin ajattelemaan. Ei ole kyllä ennen tullut edes tämä homma mieleen.Ma sanoi:Eli periaatteessa vain kolme tallia on mukana kuuden vuoden takaisista. :dunno: