Laareni120
Banned
juu ja eiks se sun mielestä oo hyvä asia? tulee ainaki lisää autoja ruudukkoonNick sanoi:ohhoh... Kaikki tallit ovat hyväksyneet Super Agurin.
juu ja eiks se sun mielestä oo hyvä asia? tulee ainaki lisää autoja ruudukkoonNick sanoi:ohhoh... Kaikki tallit ovat hyväksyneet Super Agurin.
Mahtavat muuten olla melekosen hitaita kun nostetaan etusiipeä... Ja ylipainoakin on kuulemma odotettavissa kun pitää rakennella vahvistuksia, että menevät uusista kolaritesteistä läpi.WebSlave sanoi:Arrows A23:t pitivät pitkähkön sapattivapaan.
tottakai se on hyvä asia, en vain maininnut sitä tuossa :thumbup:Laareni120 sanoi:juu ja eiks se sun mielestä oo hyvä asia? tulee ainaki lisää autoja ruudukkoon
Kyllä tuntuu että ovat rahalla ja hondan tuella mukana. En usko että muutenvain yrittävät huomiota saada. Eikös Davidson ja Sato olekin hondan tukemia kuskeja? Eipähän ainakaan ole niitä rahalla tulleita.Mutku sanoi:Jotenkin tuntuu, että saadaan kyllä loppuun saakka "jännittää" ilmestyykö edes Arrowsin raadot radalle. Sitten "jännitetään" tekevätkö edes uutta autoa... ja loppuvatko rahat ennen puolta väliä.
Japanissa arvaillaan, että toinen kuski ei olisikaan Hondan vaan Super Agurin miehiä. Aguri Suzuki nimittäin tukee useammankin japanilaiskuskin uraa. Nykyisistä suojateista F1-talliin olisi kuulemma ehdolla Yuji Ide. http://www.super-aguri.co.jp/ENGLISH/support.htmlniki sanoi:Eikös Davidson ja Sato olekin hondan tukemia kuskeja?
IRL:ssä Aguri Suzuki on lyöttäytynyt yhteen Adrian Fernandezin kanssa. Super Aguri Fernandez Racing. Kosuke Matsuura oli sarjan 14. tällä kaudella ja viime vuonna Matsuura voitti Rookie tittelin saman tallin autolla.niki sanoi:Missä sarjoissa muuten Aguri-talli on tunnettu? Miten menestynyt?
:ahem: :ahem:In addition, FIA president Max Mosley told a German publication on Wednesday that he saw no more real obstacles to Aguri's Grand Prix debut.
''I am sure that in 2005, eleven teams will make the start,'' he was quoted as saying by 'Auto, Motor und Sport'.
Tuskin niihin on älykästä tehdä mitään ylimääräisiä muutoksia, ideahan on vain päästä mukaan ensimmäisiin kisoihin kun niitä ei väliinkään voi jättää.petrolhead sanoi:Jostain pitää aloittaa.. Vaikka auto olisi vanha sitä voi tietyiltä osiltaan päivittää (eihän niissä autoissa, jos mukaaan tulevat, ole 2002 spec kumit, kone, tai aerodynamiikka vaihdettavilta osiltaan).
Jos resursseja löytyy niin miksi ei. 2002:sta on kuitenkin tekniikka kehittynyt melkoisesti. Tiimien tavoitteena on tuoda jokaiseen kilpailuun niin nopea peli kuin mahddollista. Kauden alussa sitten näkee ovatko kehitelleet autoa eteenpäin vai eivät.Bobakki sanoi:Tuskin niihin on älykästä tehdä mitään ylimääräisiä muutoksia, ideahan on vain päästä mukaan ensimmäisiin kisoihin kun niitä ei väliinkään voi jättää.
Juu, totta kai näin, mutta tallilla on tällä hetkellä käsittääkseni työvoimaa vähän toistasataa henkilöä ja luulisi tässä tilanteessa kaikkien ykkösprioriteetti olevan se uusi auto, joka tulee Euroopan-kauden alkuun.petrolhead sanoi:Jos resursseja löytyy niin miksi ei.
Tuli vain mieleen McLaren 2003 ja heillä oli sentään "himpan" enemmän porukkaa töissä... Toivottavasti auto saadaan kehiin, kun tuolla Arrowsilla mahdollista, ettei heitä edes laskettaisi edes maaliin päässeiksi, jos jäävät tuon 7-10kierrosta kärjelle.Bobakki sanoi:Juu, totta kai näin, mutta tallilla on tällä hetkellä käsittääkseni työvoimaa vähän toistasataa henkilöä ja luulisi tässä tilanteessa kaikkien ykkösprioriteetti olevan se uusi auto, joka tulee Euroopan-kauden alkuun.