markot
Well-known member
- Liittynyt
- 20.5.2005
- Viestit
- 4365
Kyllä Gascoy saa luvan lähteä vielä ennen kauden loppua, tallilla on suurin budjetti ja parhaat edellytykset tehdä kehitystyötä(2 tuulitunnelia ym) mutta mies ei ole saanut juuri mitään aikaiseksi. Miken näytön paikka oli ja meni. Missä on innovaatio ja dynaamisuus autoissa? Vai saneleeko ylinjohto pelisäännöt pelata varman päälle. Vai onko vika yrityksen japanilaisessa johtamiskulttuurissa ja byrokratiassa, ylempänä olevien johtajien ratkaisuja ei juuri saa kritisoida muuten tulee kenkää kuten Salolle. Tuntuu että kaikki Toyotan autot ovat pohjautuneet tavalla tai toisella 2001 käytössä olleeseen ylipainoiseen ja hitaaseen ensiyritys räpellykseen jolla salo ajeli GP-viikonloppujen jälkeen testiä.
Viimeksi muokattu: