butterfly sanoi:
Nayttaisi olevan toyota ja honda melko lahella toisiaan ajoissa. Honda hivenen nopeampi yhella kiekalla ja toitsu tasaisempi vauhdissa. Rellu on onnistunut tekemaan nakojaan hyvan ja nopean auton. :eek!: Aika tasaista nayttaisi olevan. Mitas mikko meinaa etta toyotalla olisi kauden aikana hitaanpaa kehitysta kuin muilla vai? Niilla resursseilla epailen kylla vahvasti etta toyota tippuisi kelkasta kauden edetessa :alppu:
Toyotalla kun tuo uusi auto on levinnyt tällä viikolla enemmän kuin McLarenilla viime kaudella yhteensä :nope:
butterfly sanoi:
Nonni, puhutaanpas asiaa taas valilla Uusi aeropaketti on ekaa kertaa testeissa.
Mitäs ne viime viikolla Italiassa testasi? Kyllä se aeropäivitys on ollut jo viikon päivät.
Ja nopeudesta hieman:
Ja tämänpäiväisten tallien kierrosaikojen keskituntinopeudet km/h:
Honda: 225.3
Renault: 225.2
McLaren:223.3
Williams:219.9
Toyota:
219.3
Red Bull:219.1
Toyotalla ei mene hyvin!
Auto lansseerattiin marraskuussa, hyvän pohjan luomiseen jäi paljon aikaa, mutta mikä on
tulos? Megaluokan pettymys! Ja se aerodynaaminen päivitys? Puoli sekunttia lisää nopeutta, mutta kirittävää on silti yli sekuntti. Realismia tuon nopeuden suhteen!
Ja se Toyotan resurssi? Autosta on yritetty saada voittaja-autoa jo vuodesta 2002 lähtien, mutta edelleen missä on
tulos? Viime kaudella saavutettiin vasta ensimmäinen palkintopallisijoitus.
Väitteesi Toyotan ja Hondan lähes tasavertaisuudesta ei pidä ollenkaan paikkaansa, johan se näkyy stinttiajoissa. Voidaan enemmin puhua Hondan ja McLarenin tasavertaisuudesta kuin Toyotan ja Hondan. Arvioni on se, että Toyota tipahtaa talleissa viidenneksi.
Today, Tomorrow, Too Slow Toyota