General FUp
Well-known member
Nyt olisi tosiaan syytä Tojon voittaa.. voisi jäädä pari lupausta pitämättä taas..
Pidetaan mielessa.Mikkoz84 sanoi:Jos tuosta laatikosta on voittajaksi niin syön hatullisen paskaa
Mie vedän jotain vähän syötävämpää kuitenki. :alppu:butterfly sanoi:Pidetaan mielessa.
Sama.Bobakki sanoi:Taidan alkaa Tojotafaniksi.
Tarvinneeko noita nyt sen kummemmin rekryä, kun on karvanoppatoyotat alla jo ennestään :wink:patriot sanoi:Formulastara ja mikkoz84 rekrytoivat porukkaa tojo leiriin.
Komppaan, tosin taitaa olla aika turha vaiva, tojofanit tietää itsekin että tuolla kopperolla ei voiteta muuta kuin vuoden muodottomin f1-auto kategoriassa, joten tarkennan nytten että jos tuolla laatikolla voitetaan yksikin GP niin syön sen hatullisen :ahem:formulastara sanoi:Tarvinneeko noita nyt sen kummemmin rekryä, kun on karvanoppatoyotat alla jo ennestään :wink:
Mutta reilun pelin nimissä haastan Toyofanit vastaavaan temppuun, jos Toyo ei voitakaan :ahem:
Kyllähän sitä joskus kaapista täytyy tulla ulosBobakki sanoi:Taidan alkaa Tojotafaniksi.
Tällaisia lupauksia varten kännykässä on muistutustoiminto. Pistänpä päivämääräksi kauden päätöskisanMikkoz84 sanoi:Jos tuosta laatikosta on voittajaksi niin syön hatullisen paskaa
J.Heldenview sanoi:Tällaisia lupauksia varten kännykässä on muistutustoiminto. Pistänpä päivämääräksi kauden päätöskisan
No ehkä jooMickey sanoi:Ehkä Supraan? :wink:
Et kuitenkaan Porscheen tai vaikkapa Ferrariin?Mickey sanoi:Ehkä Supraan? :wink:
Ei nämä jampat vaihda, niille Toyota on henki ja elämä, kun eivät muuta saa.formulastara sanoi:Et kuitenkaan Porscheen tai vaikkapa Ferrariin?
Tai Micraan :doubtful:formulastara sanoi:Et kuitenkaan Porscheen tai vaikkapa Ferrariin?
Ferrariin en ihan vaan sen takia vaihtais kun se on ferrari. Pitas olla joka tapauksessa se micrakin kayttoautona. Ja saman ikainen porche ja supra on ominaisuuksiltaan aika tasoissa. Tykkaisin vaan enemman suprasta En tieda miksi :alppu: Niin, ei mulla kylla ole corollaakaan.formulastara sanoi:Et kuitenkaan Porscheen tai vaikkapa Ferrariin?
Ootko testannu? Minä kun vähän luulen, että Porsche kuin Porsche vie samanikäistä Supraa 10-0...butterfly sanoi:Ja saman ikainen porche ja supra on ominaisuuksiltaan aika tasoissa. Tykkaisin vaan enemman suprasta