2006 Toyota TF106

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FO110K
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt olisi tosiaan syytä Tojon voittaa.. voisi jäädä pari lupausta pitämättä taas.. :rolleyes:

Tuossa kuvassa ihmetystä herättää nuo kahdet siivekkeet keulapalassa. Eli rungossa. Usein niitä lisäillään jos muuten downforcea ei saada.

Formulastara ja mikkoz84 rekrytoivat porukkaa tojo leiriin. :D

patriot sanoi:
Formulastara ja mikkoz84 rekrytoivat porukkaa tojo leiriin. :D

Tarvinneeko noita nyt sen kummemmin rekryä, kun on karvanoppatoyotat alla jo ennestään :wink:

Mutta reilun pelin nimissä haastan Toyofanit vastaavaan temppuun, jos Toyo ei voitakaan :ahem:

formulastara sanoi:
Tarvinneeko noita nyt sen kummemmin rekryä, kun on karvanoppatoyotat alla jo ennestään :wink:

Mutta reilun pelin nimissä haastan Toyofanit vastaavaan temppuun, jos Toyo ei voitakaan :ahem:

Komppaan, tosin taitaa olla aika turha vaiva, tojofanit tietää itsekin että tuolla kopperolla ei voiteta muuta kuin vuoden muodottomin f1-auto kategoriassa, joten tarkennan nytten että jos tuolla laatikolla voitetaan yksikin GP niin syön sen hatullisen :ahem:

Mikkoz84 sanoi:
Jos tuosta laatikosta on voittajaksi niin syön hatullisen paskaa
Tällaisia lupauksia varten kännykässä on muistutustoiminto. Pistänpä päivämääräksi kauden päätöskisan :cool:

J.Heldenview sanoi:
Tällaisia lupauksia varten kännykässä on muistutustoiminto. Pistänpä päivämääräksi kauden päätöskisan :cool:

Kylla kylla. Tuo lupaus ei ihan heti unohu :D

Olis se mukavaa kun Tojo voittais jo ekan kisan! :alppu:

ps. en vaihtas Corollaa muutakuin ehkä Celicaan... :ahem: :wink:

formulastara sanoi:
Et kuitenkaan Porscheen tai vaikkapa Ferrariin?

Ferrariin en ihan vaan sen takia vaihtais kun se on ferrari. Pitas olla joka tapauksessa se micrakin kayttoautona. Ja saman ikainen porche ja supra on ominaisuuksiltaan aika tasoissa. Tykkaisin vaan enemman suprasta :) En tieda miksi :alppu: Niin, ei mulla kylla ole corollaakaan.

butterfly sanoi:
Ja saman ikainen porche ja supra on ominaisuuksiltaan aika tasoissa. Tykkaisin vaan enemman suprasta :)

Ootko testannu? ;) Minä kun vähän luulen, että Porsche kuin Porsche vie samanikäistä Supraa 10-0...