WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
"which arrived after the start of the race"Hurmurisija sanoi:Ei sanota.
joka saapui startin jälkeen.
Jos olisi viitattu Domenicaliin, olisi kirjoitettu "who arrived..."
"which arrived after the start of the race"Hurmurisija sanoi:Ei sanota.
Toi on aika sekavasti muotoiltu lause, mutta which kyllä enemmän viittaisi ei-henkilöön eli siihen viestiin. Jos viitattaisiin tuohon Stefanoon niin whichin tilalla olisi who. Ainakin mun mielestä, enpä kyllä englantia ensimmäisenä kotimaisena käytä.Hurmurisija sanoi:Ei sanota.
Totta kai ymmärrän. Kuitenkin, kuten edellä sanoin, muiden tallien saama perusteeton etu olisi korvattava jotenkin heidän saamastaan edusta kärsineelle taholle. Pahin ratkaisu on olla tekemättä mitään, kun huomataan mokan tapahtuneen.WebSlave sanoi:Ymmärrät varmaan itsekin, ettei ole mitään oikeudenmukaista tapaa oikaista tilannetta enää siinä vaiheessa, kun virhe on jo vaikuttanut kisan kulkuun. Tulosten räätälöintimahdollisuus taas on aivan eri asia kuin nyt tapahtunut inhimillinen virhe (?). Ja hyvin vakava syytös (ja salaliittoteoria).
En ymmärrä pointtia Ferrarin "oma-aloitteisista" varikkokäynneistä. He tekivät varikkopysähdykset siitä pakosta, että ilman stoppeja olisi tullut mustaa lippua. Mielestäni oleellista on tässä se, että jos viesti olisi asianmukaisesti toimitettu kaikille talleille, eivät Ferrarit alun alkaenkaan olisi olleet väärillä renkailla liikenteessä. Näinpä puhuminen pakollisesta renkaanvaihdosta huonon rengasvalinnan tms. vuoksi on turhaa.Koska Ferrarit tekivät oma-aloitteisestikin varikkokäynnin SC:n takana, ne olisivat joka tapauksessa olleet porukan perällä, joten en näe tapahtuneella virheellä olleen kovin suurta vaikutusta itse lopputuloksiin. Tai mikäli olisivat yrittäneet jatkaa valitsemallaan rengastyypillä, olisivat joutuneet joka tapauksessa käymään varikolla SC:n poistumisen jälkeen ja menettäneet siinä yhteydessä vielä enemmän. Spekulointia, mutta niin oikaisusta puhuminenkin on.
Joo, en olekaan varma. Ja kun ei taida puhujakaan olla fluentin englannin haastaja, niin tiedä näistä.JPP sanoi:Toi on aika sekavasti muotoiltu lause, mutta which kyllä enemmän viittaisi ei-henkilöön eli siihen viestiin. Jos viitattaisiin tuohon Stefanoon niin whichin tilalla olisi who. Ainakin mun mielestä, enpä kyllä englantia ensimmäisenä kotimaisena käytä.
edit. jaaha, WebSlave ehti ensin
Niin, ensimmäiset stopit. Mutta molemmat Ferrarit tulivat vielä toistamiseen varikolle ensimmäisen Safety Car-periodin aikana. Oma-aloitteisesti.PekPoy sanoi:TEn ymmärrä pointtia Ferrarin "oma-aloitteisista" varikkokäynneistä. He tekivät varikkopysähdykset siitä pakosta, että ilman stoppeja olisi tullut mustaa lippua.
FIA lähetti kaikille talleille viestin yht'aikaa yhdessä sovitun metodin mukaisesti. Miksei Ferrari sitä saanut ajoissa ei ole tiedossamme.Mielestäni oleellista on tässä se, että jos viesti olisi asianmukaisesti toimitettu kaikille talleille
Sorge,jorge, tuossa olet "hiukan" väärässä.Kimi sattuu olemaan elwiksen&alonson ohella F1-sirkuksen suosituimpia kuskeja,siis fanien keskuudessa.azai sanoi:Se on vaan karu homma ettei "people's championeita" tulla ikinä muistamaan. Eikä Räikkönen edes monien mielestäni ole "people's champion", lukuunottamatta suomalaisia ja roistokansan (italiano) f1-faneja.
Näin on.Jeeves sanoi:Itselleni ainakin nimet G.Villeneuve ja S.Moss sanovat paljon enemmän kuin joku Fittipaldi tai Piquet.
Tuliko mieleen että tulivat toistamiseen varikolle koska olivat jo joukon hännillä? Tankkasivat auton täyteen, mutta kierroksia oli liikaa jäljellä ja molemmat joutuivat tulemaan sisään vielä kisan loppupuolella.WebSlave sanoi:Niin, ensimmäiset stopit. Mutta molemmat Ferrarit tulivat vielä toistamiseen varikolle ensimmäisen Safety Car-periodin aikana. Oma-aloitteisesti.
Nimenomaan sen takia kun eivät siinä enää mitään hävinneet, olivat joukon perällä. En tiedä ymmärsikö Webslave tätä vai vetääkö samaa azai ja cccp-linjaa, että mouhotaan vaan ilman sen suurempaa miettimistä. Kunhan provosoivat ja jauhavat paskaa.mh_84 sanoi:Tuliko mieleen että tulivat toistamiseen varikolle koska olivat jo joukon hännillä? Tankkasivat auton täyteen, mutta kierroksia oli liikaa jäljellä ja molemmat joutuivat tulemaan sisään vielä kisan loppupuolella.
Näin on.McLaren on pyhimys,ja ron-setä niin kiltti.azai sanoi:Aivan varmasti. Roistotalli Ferrarilta voi odottaa ihan mitä tahansa sikailua. :thumbfh:
Niimpa, tarkistin juuri sanakirjasta, sielläScuderiaJormaz sanoi:Näin on.McLaren on pyhimys,ja ron-setä niin kiltti.
Kateellisten panettelua. Ensi kaudella tämä kateellisten aiheuttama paskanmäärä muita kuskeja kohden, paitsi Kimiä, nousevat Kimifosien ja toimittajien avulla. :thumbdownmarkot sanoi:Kultapoika senkun porskuttaa..
Mielenkiinnolla odotellen Kiinan ja Brasilian GP:itä. Mitähän keksivät seuraavaksi?markot sanoi:NO VOI V*TT*!
TS, Heikki Kulta
"Eräiden asiantuntijoiden mielestä Kubican törmäyksestä saama varikolle ajorangaistus sekä turva-autotilanteessa tuomariston Renaultille lähettämä määräys, että Heikki Kovalaisen on jätettävä pidempi väli Hamiltoniin ovat omiaan herättämään närää."
Kultapoika senkun porskuttaa..
Joo Kubicahan se uhri oli. Oli kyllä loistava ohitus Kubicalta. Suoraan vaan takarengasta päin ja sitten vielä ohittaa Hamiltonin. Yleensähän tuollaisessa tilanteessa päästetään se ohittettavana ollut kuljettaja omalle paikalleen, jos halutaan välttyä rangaistukselta.markot sanoi:NO VOI V*TT*!
TS, Heikki Kulta
"Eräiden asiantuntijoiden mielestä Kubican törmäyksestä saama varikolle ajorangaistus sekä turva-autotilanteessa tuomariston Renaultille lähettämä määräys, että Heikki Kovalaisen on jätettävä pidempi väli Hamiltoniin ovat omiaan herättämään närää."
Kultapoika senkun porskuttaa..
Toki, tämä varmasti oli syy. Tosin uskon, että olisivat joutuneet vaihtamaan extremeen joka tapauksessa, mutta sillä ei ole väliä. Viimeistään Ferrarin päätös tehdä toinenkin stoppi SC:n takana teki kaikenlaisen oikeudenmukaisen "oikaisun" mahdottomaksi.mh_84 sanoi:Tuliko mieleen että tulivat toistamiseen varikolle koska olivat jo joukon hännillä? Tankkasivat auton täyteen, mutta kierroksia oli liikaa jäljellä ja molemmat joutuivat tulemaan sisään vielä kisan loppupuolella.