WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Sitä minäkin, sitähän minä tuossa kritisoin.formulastara sanoi:Jos nyt aleta alittelemaan rimaa näin alhaalta kuitenkaan.
Viimeksi muokattu:
Sitä minäkin, sitähän minä tuossa kritisoin.formulastara sanoi:Jos nyt aleta alittelemaan rimaa näin alhaalta kuitenkaan.
Taisi väistää kahteen kertaan ulkopuolelle joten aika nössö oli sössö siinä.belated sanoi:Näin on. Oli kai lähteä lapasesta auto peilejä tarkkaillessa ja sitten sydän vielä tykytti Brassilla kurkussa ja käänsi seuraavassa mutkassa väärään suuntaan ja Hamilton pääsi ohi.
Tämä lause hyppäsi silmille.. luin suomennoksen joskus tuosta ja enkä jaksa etsiä alkuperäisiä sanoja niin mistä ihmeestä voit tietää missä vaiheessa ohitusta hän sen päätti, vai kertoiko muka niin tarkasti ("että siinä kohtaa kun nokka näkyi sivulta niin aivoissa naksahti) ???WebSlave sanoi:Koko tilanteen problematiikka oli käytännössä jo ohi siinä vaiheessa kun Massa "päätti", että menkööt.
MTV3:007 sanoi:Tämä lause hyppäsi silmille.. luin suomennoksen joskus tuosta ja enkä jaksa etsiä alkuperäisiä sanoja niin mistä ihmeestä voit tietää missä vaiheessa ohitusta hän sen päätti, vai kertoiko muka niin tarkasti ("että siinä kohtaa kun nokka näkyi sivulta niin aivoissa naksahti) ???
Mutta Kimipä ei tuota tiennyt välttämättä ollenkaan ennen ensimmäistä varikkokäyntiään, koska ei nähnyt etusiipeään. Spotterin hyvyys tai huonous ratkaisi sen, missä vaiheessa hän sai tiedon tallilta etusiiven kunnosta. Ja niin kauan kun ei tiedä mitään muuta kuin että etusiipi osui kaverin takarenkaaseen ja se puhkesi, niin voi olla luotto koko siipeä kohtaan vähän niin ja näin. Entäs jos se irtoaa kokonaan ja menee auton alle mutkassa 8 tms.007 sanoi:[edit: Kimistä:] Ei se niin iso kolaus ollut, hieman repsotti minimaalinen lasikuidunpala. SÄÄDÖT sillä oli pielessä joita ei saanut kohdilleen niinkuin ne jo sano. Muu on paskapuhetta (piste).
UGH!
Tarkoitin, että mulla nousee karvat pystyyn aina tuon tyylisestä argumentoinnista. En pidä asioiden mustavalkosoinnista, tai ihmisten.WebSlave sanoi:Sitä minäkin, sitähän minä tuossa kritisoin.
No en minäkään. Siksi kritisoin "yksi talli täydellinen toinen talli läpeensä paha"-tyyliä tuomalla esiin sen, että Ferrarin ja Kimin lausuntoja ei käsitellä tasapuolisesti muiden tallien - eritoten McLarenin - ja kuskien - eritoten Hamiltonin, Massan ja Alonson - lausuntoihin verrattuna.formulastara sanoi:Tarkoitin, että mulla nousee karvat pystyyn aina tuon tyylisestä argumentoinnista. En pidä asioiden mustavalkosoinnista, tai ihmisten.
Haluaisin nähdä kauden aikana Ferrarien kolaroinnin Massan peippailun takia. Meriselitys olisi mahtavaa luettavaa.sooda sanoi:Jos Massan takana olisi ollut Kimi, Massa olisi onnistunut peippailemaan edellä. Massalle kaikkein tärkeintä on voittaa juuri Kimi.
Riskeerata? Jos kerta itse ferrarikin oli pyytänyt massalta hamiltonin pidättelemistä, niin eikö asia ole vieläkään selvä? Massa vain munasi ferrarin 2 voiton, tosin kimi munasi sen ensin. Massalla olisi ollut mahdollisuus ottaa ferrarille myös 2-voitto. Varmasti olisi arvostettu asiaa todella paljon ferrarilla = shumimaista ajoa.Black Leopard sanoi:Tottakai talli haluaa jokaisesta kisasta täydet pisteet kotiin mikäli siihen vain on pienetkin mahdollisuudet, mutta kannattaako mahdollisen kahden ylimääräisen pisteen takia todella riskeerata kymmenen?
Niin, olisikin hauska kuulla millä sanoin tuo pyyntö tehtiin. Se tuskin oli tyyliä "Pidä Hamilton takana - keinoja kaihtamatta".sc sanoi:Riskeerata? Jos kerta itse ferrarikin oli pyytänyt massalta hamiltonin pidättelemistä, niin eikö asia ole vieläkään selvä? Massa vain munasi ferrarin 2 voiton, tosin kimi munasi sen ensin. Massalla olisi ollut mahdollisuus ottaa ferrarille myös 2-voitto. Varmasti olisi arvostettu asiaa todella paljon ferrarilla = shumimaista ajoa.
Luovuttaminen taas nakertaa jopa voitonkin arvoa paljon, vaikkei sitä kukaan sanokaan ääneen.
No tästä ei viitsi alkaa sen kummemmin vääntämään, mutta itse luulisin sen olevan tyyliä "Hidasta hamiltonin etenemistä niin paljon kuin pystyt"Black Leopard sanoi:Niin, olisikin hauska kuulla millä sanoin tuo pyyntö tehtiin. Se tuskin oli tyyliä "Pidä Hamilton takana - keinoja kaihtamatta".
Jaksaa edelleen huvittaa tuo Massan aliarvioiminen tiimipelaajana. Eiköhän varsinkin viimevuotinen Brasilian GP todistanut (tai ainakin olisi pitänyt todistaa) kaikille sen, että mies on todellinen tiimipelaaja täydellä teholla. Enkä nyt lähtisi kuljettajanlahjojakaan enää kovin pahasti aliarvioimaan.sc sanoi:Nyt täytyy toivoa, että jossakin kisassa asetelmat olisi toisinpäin, eli kimi 1 ja massa 3. Nähtäisiin onko kimissä enemmän kuskia / tiimipelaajaa, tosin tästä on jo muita näyttöjä.
Mitä luulet, ajaisiko massa vielä ferrarilla, jos olisi kieltäytynyt auttamasta tai ryssinyt mestaruuden? Vaihtoehdot melko tasan 0. Eiköhän lähes jokainen noista F1 kuskeista pystyisi kuukauden totuttelun jälkeen paukuttamaan ferrarilla samoja aikoja kuin Massa ja Kimi. Erot onkin omasta mielestä muilla alueilla ja näitä on mm. pään kesto, röyhkeys / asenne, tiimipeluu, ajotaidot hankalassa tilanteessa / säässä, jne.Black Leopard sanoi:Jaksaa edelleen huvittaa tuo Massan aliarvioiminen tiimipelaajana. Eiköhän varsinkin viimevuotinen Brasilian GP todistanut (tai ainakin olisi pitänyt todistaa) kaikille sen, että mies on todellinen tiimipelaaja täydellä teholla. Enkä nyt lähtisi kuljettajanlahjojakaan enää kovin pahasti aliarvioimaan.
Puhdasta spekulointia. Aika heikoille kantimille menee argumentointi, kun pitää jo viitata itse keksimäänsä Ferrarin radioliikenteeseen.sc sanoi:Jos kerta itse ferrarikin oli pyytänyt massalta hamiltonin pidättelemistä
Eihän tässä tasapuolinen tarvitse olla, jos ei tuomitsevakaan. Eikä ihmisetkään ajattele, että joko Mclaren on täysin puhtoinen tai sitten ei ole. Ainakin toivon niin. Kuitenkin, viime kauden Mclarenin sisäiset tutkimukset ynnä muut paskan jauhamiset eivät ole voineet olla vaikuttamatta edes jossain määrin sieltä tulevan virallisen tiedottelun suodatukseen vielä tänäkin päivänä. Ei sitä silti tarvitse minään huijaritallina pitää. Niitä harmaan sävyjä on myöskin olemassa, ja tallithan koostuvat hyvin monenlaisista ihmisistä, asioista ja arvoista.WebSlave sanoi:No en minäkään. Siksi kritisoin "yksi talli täydellinen toinen talli läpeensä paha"-tyyliä tuomalla esiin sen, että Ferrarin ja Kimin lausuntoja ei käsitellä tasapuolisesti muiden tallien - eritoten McLarenin - ja kuskien - eritoten Hamiltonin, Massan ja Alonson - lausuntoihin verrattuna.