+ Waldo's Peoplen musaa höystettynä ralliautoilla, toimi!
Kyllä! Niin pervolta kuin se kuulostaakin, niin U Drive Me Crazy ja syyssateessa kaahaavat ralliautot toimi hienosti yhteen. Ja selvennetään nyt vielä, jottei kenellekään jää vahingossakaan väärää käsitystä: EN kuuntele Waldo's Peoplen tuotantoa
missään muussa yhteydessä.
- Kaidesoja satuili välillä vähän omiaan ainakin Hippoksella, mutta hyvä koosteselostaja.
Nyt en viittaa välttämättä näihin Suurajo-lähetyksiin, mutta Kaidesojan perisynti oli mielestäni monesti omituinen valmistautumattomuus lähetyksiin. Tai ainakin siltä se kuulosti. Spiikit oli tehty ikään kuin livenä, Monesti oli jotenkin yllätys kuka sieltä seuraavaksi kuviin tuli ja sitten alettin selaamaan papereista pätkäaikoja.
- Grönholm ajoi uskomatonta vauhtia läpi viikonlopun, laskeskelin että ennen Ouninpohjaa ja ulosajoaan Grönholm olisi ollut ilman virheitään alle 10 sekunnin päässä kilpailua johtaneesta Mäkisestä (Mökkiperässä noin 15 sekunnin kämmi ja Vaherissa arviolta 10 sekunnin siiman alle ajo).
Ja mihin paikkaan Grönholm tämän suorituksen iskikään! Takana oli läpimurtokaudeksi suunniteltu MM-painotteinen ohjelma, jossa ennen Jyskälää käytännössä kaikki kisat olivat menneet kuitenkin ihan penkin alle. Ruotsiin ei ennakkokaavailuista huolimatta saatukaan Corollaa, Portugalissa pohjat ykköselle mutta siihen se ilo sitten jäikin, Kataloniassa vauhti hyvin vaatimatonta ennen kiveen ajoa ja keskeytystä ja U-Seelannissa hyvistä asemista konerikko heti toisen päivän aamuna. Paineet on varmasti olleet melkoiset Suurajoihin lähdettäessä, ja vaikka maailma periaatteessa romahtikin Ounissa, niin taisi juuri tuon päivän iltana Jean-Pierre Nicolas tulla Laajavuoressa Bossen hotellihuoneeseen jutulle ja loppu onkin historiaa (onneksi Toyota-kuvio lopulta kaatui). Olin itse tuohon aikaan kovinkin Grönholm-fani ja muistan elävästi v-tutuksen, kun ralliradio välitti tiedon Ouninpohjan tapahtumista.
Kytölehto varsin vaisu koko viikonlopun, tuo oli se niin sanottu tuhannen taalan paikka joka jäi käyttämättä.
Oli todella vaisu. Oliko parasta ennen-päivämäärä mennyt, sekoittiko Mökkiperän kämmi pasmat vai mikähän siinä oli? Eroa kärkeen tuli ihan eri tavalla tehdas-Subarulla kuin kahtena aiempana vuonna asiakas-Fordilla.