Kurskiin ainakinEn ymmärrä solariumia ylipäätään.
Ja tuo kuvailevasi lookki sopii kyllä muutamaan turhaan julkkikseen..
Kurskiin ainakinEn ymmärrä solariumia ylipäätään.
Ja tuo kuvailevasi lookki sopii kyllä muutamaan turhaan julkkikseen..
Sikäli samoilla linjoilla, että en ymmärrä navigaattoreita. Sellainen pieni, sadan euron (jopa alle) arvoinen laite joka pystyy minimaalisella virrankulutuksella olemaan yhtäaikaisesti yhteydessä jopa yli kymmeneen satelliittiin ei mene minun järkeeni, ei sitten millään.Satellittit, jostain siis avaruudesta ne lähettää vaiks mitä kuvaa ja tietoa ja teeveetä ja radiota ja kaikkea! Avaruudessa astikko ne kaikki äänet sitten kuuluu? Niinku vaikka satellittii radio niin meneekö se yhteys suomesta satelliitin kautta yhdysvaltoihin? Käykö se kaikki informaatio sielä avaruudessa välillä? Tämmöst mie en ymmärrä.
?
Huoh.Kurskiin ainakin
Tai Markku Uusipaavalniemen talousteoriat ja niiden soveltaminen omaan käytäntöön.Markku Uusipaavalniemen talousteoriat ja niiden hurmoshenkiset kannattajat
Helppoa.-miksi italialaiset valittaa Berlusconista, mutteivat kuitenkaan mene aanestamaan ja vaikuttamaan asiaan
Ei sillä ole väliä miten äänestetään, vaan sillä, kuka laskee äänet.-miksi italialaiset valittaa Berlusconista, mutteivat kuitenkaan mene aanestamaan ja vaikuttamaan asiaan
Komppi komppinen. Kun kai Norjaa lukuunottamatta kaikilla on velkaa (?) niin mistä ne rahat on alunperin lähteneet liikkeelle? Onko se vaan sitten sitä, että joku vippaa taholta X ja vippaa eteenpäin taholle Y. Loppupeleissä sitten saattaa vaikka ne itse vippaamasi rahat päätyä takaisin sinulle vippinä.Mie en ymmärrä valtioiden velanottoo. Keneltä ne sitä velkaa ottaa (muilta mailtako?) ja kenelle maksaa takaisin? Vai maksaako?
Mistä lähtien ruotsin kielen puolustaminen on ollut suomen kielen vihaamista?Epäisänmaallisuutta ja suomivastaisuutta ihmisiltä jotka asuvat Suomessa. Omassa kotimaassaan.
Toissapäivästä, kello kuudesta.Mistä lähtien ruotsin kielen puolustaminen on ollut suomen kielen vihaamista?
Eihän ne oikeestaan ole sen enempää yhteydessä satelliitteihin kuin hämmentynyt foorumisti tähtiin, joita hän ihailee yötaivaalla.Sikäli samoilla linjoilla, että en ymmärrä navigaattoreita. Sellainen pieni, sadan euron (jopa alle) arvoinen laite joka pystyy minimaalisella virrankulutuksella olemaan yhtäaikaisesti yhteydessä jopa yli kymmeneen satelliittiin ei mene minun järkeeni, ei sitten millään.
Jos yritit hämmentää lisää, onnistuit.Eihän ne oikeestaan ole sen enempää yhteydessä satelliitteihin kuin hämmentynyt foorumisti tähtiin, joita hän ihailee yötaivaalla.
B]Muotia on ilmeisesti se, mitä kaupasta löytyy milläkin hetkellä, ja kun hieman aikaa menee, ne ovatkin jo pois muodista.
Ymmärrän kyllä sen, että Catwalkeilla nähtävä muoti on suunnittelijoiden oma leikkikenttä, jossa katsotaan kilpaa sitä, että kenellä on milläkin kaudella isoin.Jos seuraa yhtään enempää pariisin ja milanon muotiviikkojen näytöksiä ja muotilehtien antamia suuntia niiden jälkeen niin kyllä sen vaan näkee hetken kuluttua kaikkialla. Värimaailmat, materiaalit, asusteet ym.
Kaikkia muita maailman kieliä ymmärrät?Mandariinikiina ja japani.
Missä mä niin väitin?Kaikkia muita maailman kieliä ymmärrät?
Niin, mistä ne kaikki yht'aikaa tietää, että tulevan syksyn väri on ruskea? (Esimerkki keksitty.)Käytännössä käsite muoti ilmenee jonkinlaisena kollektiivisena makuna, ja se mikä menee minun ymmärrykseni ohi on se, että tämä kollektiivinen maku muuttuu jotenkin harmoniassa: