Otto Hokkanen
Well-known member
Mummolassa oli pulputuspannu... eikä tosiaankaan mikään sähkökäyttöinen.
Micael sanoi::ahem:
Perkolaattorissa valmistettua kahvia on pidetty erityisen hyvänä ja runsasaromisena.
Perkolaattorissa vesisäiliö on alimmaisena ja pannukarkeat kahvijauhot annostellaan säiliön päällä olevaan siivilään. Kuumentunut vesi virtaa suodatinputkea ylös pannun yläosaan ja valuu sieltä kahvijauheelle. Suodatuttuaan neste valuu siivilän läpi takaisin alasäiliöön.
Ace17 sanoi:
patriot sanoi:Itse puhuin lähinnä näistä filtterikeittimistä, koska noista "paremmista" ei oo suuremmin kokemusta. Mocca Masterilla saa aika hyvät kaffet, toki on muitakin hyviä. Braunin halvimmalla rytkyllä tuli aika heikkoa.
Väittäisin, etteivät ainakaan hirveästi liioittele.Myllis sanoi:Sneidsissa ja saksassakin vannotaan noiden nimeen, kuulemma viela parempaa tulee kuin edella mainitsemillani taysautomaattikoneilla.
Mä vissiin en ole pastennut. Muuten kyllä urkkinut.Jonkki sanoi:Niinku kukaan ei olis koskaan ennen wikipediasta pastennut mitään
Maksaisko se kenties 2200€ ?Albert Oil sanoi:Mun tekis mieli hankkia yks semmoinen JUTTU!
Pyörästä en tiedä, mutta Ukko Nooa on kuulemma kunnon mies.lara sanoi:Polkupyora ja kunnon mies.
Naapurin pojat! Kuulemma aika lujaa kamaa tulossa, sanoi Annala tuossa polkupyörävajassa.Juskanen sanoi:Mokoman uusi levy. Taidan käydä tänään hankkimassa ja laittaa joulupakettiin.
Mist' arvasit, attanas?Captain Howdy sanoi:Maksaisko se kenties 2200€ ?
Captain Howdy sanoi:Pyörästä en tiedä, mutta Ukko Nooa on kuulemma kunnon mies.