Jeeves
Well-known member
- Liittynyt
- 19.2.2004
- Viestit
- 2520
Ja sinä olet kaikesta päätellen savolainen.Törni sanoi:Tää ei nyt liity aiheeseen, mutta sinun on pakko olla kotoisin Turusta :thumbup:
Ja sinä olet kaikesta päätellen savolainen.Törni sanoi:Tää ei nyt liity aiheeseen, mutta sinun on pakko olla kotoisin Turusta :thumbup:
Usko tai älä, mutta en aio enään kertoa mistä arvelen sinun olevan kotoisin.......Jeeves sanoi:Ja sinä olet kaikesta päätellen savolainen.
Kerro. Kerro! Kiinnostaa ihan aikuisten oikeesti. :thumbup:Törni sanoi:Usko tai älä, mutta en aio enään kertoa mistä arvelen sinun olevan kotoisin.......
:nope: ...Törni sanoi:Tää ei nyt liity aiheeseen, mutta sinun on pakko olla kotoisin Turusta :thumbup:
Paha kuitti :thumbup:Jeeves sanoi:Ja sinä olet kaikesta päätellen savolainen.
Eli käry olisi tullut vihjeenä, miten tuokin sitten on mahdollista? Eikö ne muka yleensä testaa sitten autoja kisan jälkeen tankit tyhjänä?HEIKKI KULTA
F1-maailma kuohuaa BAR-Hondan ympärille nousseesta skandaalista. Epäilyt laittoman tankin käyttämisestä vaarantavat brittitallin jatkamisen MM-sarjassa. Ainakin Jenson Buttonin kolmossija Imolassa hylätään hyvin todennäköisesti, jos syytteet todistetaan oikeiksi.
Kattojärjestö FIA:n tekninen delegaatti Charlie Whiting johtaa tutkimuksia.
Keskiviikkona F1-piireissä esiintyi epäilyjä, että vihje BAR-Hondan tankki-ideasta olisi tullut tallin viime kauden jälkeen jättäneiltä henkilöiltä, kun FIA:n johtaja Max Mosley on kannustanut tällaiseen vasikointiin.
Kumpaakohan rankaistaan BAR-tallia vai moottoritoimittajaa?Misa1 sanoi:Sinänsä harmittaa Hondan puolesta koko juttu?
Tuota tehtiin ainakin mm Nascarissa aikoinaan, kertojana joku entinen kilpakuski (legendaarinen Voima&Kunnia autourheiludokkari).bigbear sanoi:Muistaakseni joskus joku talli huijasi ,kun tankin koko oli rajattu niin he kasvattivat polttoaine täyttöputken kokoa ja siihen mahtui muistaakseni 10 litraa bensaa...
Mitähän tuolla "qualifying practice sessionilla" tarkoitetaan? Jos se tarkoittaa kumpaa tahansa aika-ajoa, niin lauantaina, jolloin polttoainemäärä on vapaa, täytyy sen verran olla polttoainetta ettäraakku sanoi:FIA:n säännöt (article 4.1 Technical Regulations):
"The weight of the car must not be less than 605 kg during the qualifying practice session and no less than 600 kg at all other times during the Event."
Kyllähän edellämainittu antaa sellaisen kuvan että säännöissä määritellyissä painoissa on bensa mukana.
Vai meinaatteko että auton "kuivapainon" pitää olla 5kg isompi aika-ajossa?
En väittänyt missään vaiheessa että nestepunnusta ei kannattaisi käyttää.Jones sanoi:Mulle ei ihan uppoa noi Raakun selitykset ettei nestepunnusta kannata käyttää. Totta helvetissä kannattaa jos muuten voi ajaa kisan 10 kg kevyemmällä autolla kuin kilpailijat.
Kyllä, olen samaa mieltä.Jones sanoi:En minä vittuile, sarkastinen olen kyllä:nope:
Mutta mä yritän tässä terottaa sitä tosiasiaa että ei se 10 kiloa ole ylimääräistä, vaan silloin vasta ollaan samalla tasolla kilpailijoiden kanssa.
En ole samaa mieltä. Syytösten mukaan Bar tallin auton paino käy kisan aikana 10kg alempana kuin muilla. Silti se on maalissa saman painoinen kuin muilla. Seuraus: BAR auton painon varianssi on suurempi.Jones sanoi:Ja kuten toisessa postauksessa olen selvittänyt, BAR pystyy ajamaan kisan läpi lähempänä tiettyä kilomäärää, jolloin auton säätäminen helpottuu.
Oletko samaa mieltä?:doubtful: :thumbup:
Lasketaas yhdessä:raakku sanoi:En ole samaa mieltä. Syytösten mukaan Bar tallin auton paino käy kisan aikana 10kg alempana kuin muilla. Silti se on maalissa saman painoinen kuin muilla. Seuraus: BAR auton painon varianssi on suurempi.