WebSlave
Trackman
Kiinnostus F1:iin on moninaista, eivätkä syyt kiinnostukseen ole toisensa poissulkevia. Useimpia täällä varmaan kiinnostaa about kaikki ykkösissä, miksei siis autojen ja kypärien värityksetkin? Tuntuvat ne härpäkkeetkin kovasti kiinnostavan. Kiinnostaa minuakin uudet innovaatiot, mutten pidä niitä tärkeimpänä asiana. Tekniikan kehitystä on pakko rajoittaa - se on realiteetti joka on pakko hyväksyä - ja jos sitä rajoitetaan vielä tavalla, joka lisää lajin näyttävyyttä ja siten kiinnostavuutta, niin parempi vain.Ground Effect sanoi:Tiedän olevani osa vähemmistö, kun mua kiinnostaa ne autot itseisarvona todella paljon. Mua kiinnostaa, että löytyykö edes tältä foorumilta ihmisiä, joita kiinnostaa muukin, kuin jännät kisat ja kuskit. Ainakin ihmettelen kovasti, kun noissa tämän vuoden autoja käsittelevissä ketjuissa puhutaan hirveesti siitä, että onko se uusi auto nyt nätimpi kuin edeltäjänsä ja onx siinä ihqt värit.
En ole kaikista sääntöuudistuyksista yhtä mieltä FIA:n kanssa, mutta en näe sellaista kehitystä F1:n lähitulevaisuudessa, että laji onnistuisi vieraannuttamaan minut. Vain mahdollinen jako kahteen kilpailevaan sarjaan saattaisi asettaa F1:n MM-sarjan ykkösaseman minun päässäni kyseenalaiseksi, jos kilpaileva sarja veisi tärkeimmät tallit, kuskit ja medianäkyvyyden (ja sitä kautta arvostuksen).
Säännöistä (ja siitä, että ykkösissä menestymiseen satsataan sen arvostuksen vuoksi). Tosin IRL on nopeampi (koska ajaa pääasiassa nopeammilla radoilla).Jeeves sanoi:Mistä mahtaa johtua, että autot ovat nopeampia kuin muiden luokkien?
Viimeksi muokattu: