burb
.
Ruuhkat kuulemma lisääntyneet 40 vuodessa koska maahanmuutto.
Ruuhkat kuulemma lisääntyneet 40 vuodessa koska maahanmuutto.
Talouden ja hyvinvoinnin välillä on aika korkea korrelaatio.Mulle merkitsee ihmisten hyvinvointi enämpi kuin joku talous. Vaikka hehkutat 90-lamaa ja siitä nousua, siellä on taustalla konkursseja, avioeroja ja itsemurhia.
Minun täytyy kompata tätä. Tässä ei ole kysymys pelkästään rahasta, vaan kokonaispaketista. Päällimmäisenä siinä on ihmisten hyvinvointi, koko kansan.Mulle merkitsee ihmisten hyvinvointi enämpi kuin joku talous. Vaikka hehkutat 90-lamaa ja siitä nousua, siellä on taustalla konkursseja, avioeroja ja itsemurhia.
Pitää tarkalleen paikkansa.Mulle merkitsee ihmisten hyvinvointi enämpi kuin joku talous. Vaikka hehkutat 90-lamaa ja siitä nousua, siellä on taustalla konkursseja, avioeroja ja itsemurhia.
Mulle tarjosivat lainaa. Halavalla korolla. En ottanut. Lainaa.Ja ne 90-luvun konkat ja itsarit juonsivat puoliksi juurensa, muistaako kukaan mihin?
Mitä pankit tekivät ennen markan devalvaatiota kotitalouksille ja yrittäjille?
Just sitä. Tarjosivat kaksin käsin kaikille "Halpaa" valuuttalainaa!Mulle tarjosivat lainaa. Halavalla korolla. En ottanut. Lainaa.
Jokaisella on oikeus toteuttaa itseään juuri niin kuin itse tahtoo. Kun ei riko lakeja.Entä jos ei kiinnosta varallisuus, rahan tekeminen ja omistaminen?
Sitten svois keksiä sääntöjä ja säätöjä, joilla kaikilta muiltakin pitää estää rahan tekeminen, varallisuuden kasvattaminen ja omistaminen. Ja jos joku saa liikaa, niin ylimääräiset pois ja raippaa.Entä jos ei kiinnosta varallisuus, rahan tekeminen ja omistaminen?
En usko devalvaatioon edelleenkään. Jos kansantalouden rakenteet kaipaavat korjaamista, se on korjattava oikeasti, ei kikkailemalla valuutan kanssa. Devalvaatio on aina hätäratkaisu, ei pysyvä fixi ongelmiin.
Sipilä juurikin koittaa tehdä jotain, mutta vastaan laitetaan ihan jo pelkästään "viran" puolesta. Velkaelvytys ja devalvaatio ovat yhtä huonoja pitkän tähtäimen ratkaisuja.
Ei kai se muusta kuin sopimuksista ole kiinni. Ja sopimukset sopimisesta. Loordit tekee nyt kuten tahtoo.Voitteko nyt pliis valaista tyhmää, että miten tää koko juttu muka vaikuttais Erasmus-vaihtoihin? Islanti ei oo EU:ssa ja ihan hyvin toimi Erasmus molempiin suuntiin.
Skotlantilainen siippa ei ole mielissään tuloksesta, mutta uusi äänestys itsenäisyydestä kiinnostaa kuulemma kovasti. Brittikollegat oli raivoissaan.