Fenomenal
Well-known member
- Liittynyt
- 21.11.2016
- Viestit
- 77
Ei Lancia enää kaudella 92 niin ylivoimainen ollut. Sainz voitti maailmanmestaruuden Toyotan ratissa. Vanhentuneen Deltan lisäksi Abarth/Martini Racing lopetti kehitystyön ja autoja ajatti seuraavalla kaudella Jolly Club. Kummassakin autossa oli sekä Repsolin että Totipin mainokset. Aghinilla enemmän Totipin väreissä ja Carloksella Repsolin.
Sainzin uralta mielenkiintoisena poimintana, että ajoi kausina 87 ja 88 tehdas Fordin lisäksi Espanjassa gravel sarjaa Ford RS200 mallilla. Kaikkia B ryhmäläisiä ei hyllytettykään 86 kauden jälkeen, tai ostettu rallicross käyttöön. Sarjassa pyörinyt monta MG Metroa, Audi Quattro A2:nen ja näyttipä Gustavo Trelles kurvailleen sarjassa Delta S4:lla.
Sainzin uralta mielenkiintoisena poimintana, että ajoi kausina 87 ja 88 tehdas Fordin lisäksi Espanjassa gravel sarjaa Ford RS200 mallilla. Kaikkia B ryhmäläisiä ei hyllytettykään 86 kauden jälkeen, tai ostettu rallicross käyttöön. Sarjassa pyörinyt monta MG Metroa, Audi Quattro A2:nen ja näyttipä Gustavo Trelles kurvailleen sarjassa Delta S4:lla.
Viimeksi muokattu: