Kommunistit/SAK :nope:Formulanomi sanoi:SAK/SDP :nope:
Kommunistit/SAK :nope:Formulanomi sanoi:SAK/SDP :nope:
SossutMoe Szyslak sanoi:Tässä oli 3 suurimman puolueen vastaukset tohon työtahdin kiristämiseen.
Joko osaatte arvata järjestyksen?:doubtful:
Off-Topic sanoi:Sossut
Kepulit
Kokkareet
KepulitOff-Topic sanoi:Sossut
Kepulit
Kokkareet
Sähän olet ihan pihalla.Formulanomi sanoi:SAK/SDP :nope:
Ei kyllä minä olen sisällä. :thumbup:Moe Szyslak sanoi:Sähän olet ihan pihalla.
Kaksi puoluetta A&B. Vuoron perään toinen hallituksessa ja toinen oppositiossa. Oppositio haukkuu A:n hallitusta milloin mistäkin, ja sitten omalla hallitusvuorollaan B jatkaa kuten A aiemmin, ja vuorostaan A haukkuu B:n hallituksen toimia. Tietty ennen vaaleja kumpikin puhuu huono-osaisista ja miten kaikille pitäisi saada kaikkea kivaa. Vaalien jälkeen voidaankin sitten puhua kaikesta muusta.Off-Topic sanoi:Sitä tietovisailuahan noilla on viimeaikoina harjotettu enempikin, että "tunnista oman puolueesi vaaliohjelma". Eipä oo juuri osumia ollut, eikä ihme. Eihän noilla puolueilla oikeesti ole kun pieniä painotus- ja tietty henkilöeroja, asiaeroja ei käytännössä lainkaan. Oon aikaisemminikin sen sanonut, että konsensussuomi tulis hyvin toimeen yhdellä puolueella. Koko kenttä mahtuis hyvinkin jossain toisessa maassa yhden puolueen sisään ajatusmaailmaltaan.
Sun 'tiedoilla' niin Perssuomalaiset, jeesukset ja ruottalaiset on kokkareiden kanssa samaa lafkaa.:ahem:Formulanomi sanoi:Ei kyllä minä olen sisällä. :thumbup:
Hei! :mad_old: Eipä mennä henkilökohtaisuuksiin TAI MINÄ menen vielä enämpi henkiökohtaisuuksiin.Moe Szyslak sanoi:Sun 'tiedoilla' niin Perssuomalaiset, jeesukset ja ruottalaiset on kokkareiden kanssa samaa lafkaa.:ahem:
Juuri näin. Samaa paskaa eri värisellä paperilla.Off-Topic sanoi:Sitä tietovisailuahan noilla on viimeaikoina harjotettu enempikin, että "tunnista oman puolueesi vaaliohjelma". Eipä oo juuri osumia ollut, eikä ihme. Eihän noilla puolueilla oikeesti ole kun pieniä painotus- ja tietty henkilöeroja, asiaeroja ei käytännössä lainkaan. Oon aikaisemminikin sen sanonut, että konsensussuomi tulis hyvin toimeen yhdellä puolueella. Koko kenttä mahtuis hyvinkin jossain toisessa maassa yhden puolueen sisään ajatusmaailmaltaan.
En tiedä, mutta aivan riittävästi on ollut... Eipä noista puolueista ole vastuunkantajiksi... Ei minkäänlaista käsitystä realiteeteista.kouvotsvoni sanoi:Onkos useammin kuin kerran ollut eduskuntaan kuulumattomien puolueitten tenttejä telkkarissa?
Merkillisen yleismaailmallinen ilmiö - varsinkin vaalien alla. Aivot käännetään joka puolueessa kummasti joka neljäs vuosi OFF-asentoon ja jokaiselle äänestäjälle luvataan, jos ei nyt aivan kuuta taivaalta, niin ainakin puolet siitä.patriot sanoi:En tiedä, mutta aivan riittävästi on ollut... Eipä noista puolueista ole vastuunkantajiksi... Ei minkäänlaista käsitystä realiteeteista.
Kyllä pienissäkin puolueissa on samalla tapaa ehdokkaita, joilla käsitystä enemmän reaaliteeteista, kuin toisilla. Onko se sitten demokraattista, jotta nämä kolme suurta, jotka ovat samoilla linjoilla lähes kaikesta ja kinastelevat keskenään pikkuseikoista, saavat 107 kertaa enemmän puheaikaa ja palstatilaa medioissa kuin nämä pienemmät?patriot sanoi:En tiedä, mutta aivan riittävästi on ollut... Eipä noista puolueista ole vastuunkantajiksi... Ei minkäänlaista käsitystä realiteeteista.
Joo, näinhän se taitaa olla.patriot sanoi:En tiedä, mutta aivan riittävästi on ollut... Eipä noista puolueista ole vastuunpakoilijoiksi... Ei minkäänlaista käsitystä realiteeteista.