Archie
Well-known member
Vallankumous sopii minulle. Milloin jaetaan aseet?Kokonaisvaltainen vallankumous tai samaa tietä jatketaan.
Vallankumous sopii minulle. Milloin jaetaan aseet?Kokonaisvaltainen vallankumous tai samaa tietä jatketaan.
Johan sulla on. Nikki ja Vip-oikeudet F1-forumille!Vallankumous sopii minulle. Milloin jaetaan aseet?
Ja me ollaan YLPEITÄ SIITÄ!!Viimepäivien ykkösuutinen: Suomi EU:n kovin nettomaksaja.
Eikös tämä sama mies sano, että maahanmuuttajia on autettava lähtömaissaan?Säästökohteiksi Soini esitti muun ohella kehitysapua ja edellytti Suomen ajavan EU-maksuosuuksiensa alentamista tai jäädyttämistä.
Vaalien alla ovat uudessa maahanmuutto-ohjelmassaan varmuuden vuoksi alkaneet vastustaa molempia eli vaativat sekä kireämpää maahanmuuttopolitiikkaa että kehitysavun olennaista leikaamista. Toimivat ts. juuri niin kuin populistien pitääkin eli ottavat sen kannan jolla uskovat eniten houkuttelevan äänestäjiä.Eikös tämä sama mies sano, että maahanmuuttajia on autettava lähtömaissaan?
Sunnuntaina 17.4.2011. Valmisteluja tosin jo ajanjaksolla 6.4.-12.4.Vallankumous sopii minulle. Milloin jaetaan aseet?
Suomi on eräiden mittapuiden(Newsweek) mukaan maailman paras maa. Ketähän vastaan kapinan järjestäisitte(paitsi sitä mikä näkyy peilistä)?Sunnuntaina 17.4.2011. Valmisteluja tosin jo ajanjaksolla 6.4.-12.4.
Viva La Revolución!
Suomi on eräiden mittapuiden(Newsweek) mukaan maailman paras maa. Ketähän vastaan kapinan järjestäisitte(paitsi sitä mikä näkyy peilistä)?
Olet siis tutustunut artikkeliin?Tämä newsweekin juttu on osastoa "viihde" siis täyttä humpuukia.
Jos vastaava tutkimus olisi tehty sata vuotta sitten, niin joku senkin olisi voittanut. Mutta aika paljon kehitystä sen jälkeen on tapahtunut. Siitä tässäkin on kyse. Jos aikoo olla paras tai edes hyvä jatkossa, niin sen eteen pitää tehdä oikeita ratkaisuja. Lähes kaikki tietävät, että mitä ratkaisuja tarvitaan, mutta kyvyttömyys tehdä päätöksiä kasvanut liian suureksi.Suomi on eräiden mittapuiden(Newsweek) mukaan maailman paras maa. Ketähän vastaan kapinan järjestäisitte(paitsi sitä mikä näkyy peilistä)?
Mikään maa ei ole täydellinen...olen itse asunut ulkomailla, ja pystyn vertaamaan ko maata Suomeen. Täällä Suomessa on keskiverrosti kaikki hyvin...tietysti on jotain huonoakin. Tietty prosentti haluaa kaataa olemassa olevan järjestyksen, olkoot se miten hyvä tahansa..ja kysymyksessä on vain se että on halu päästä 'kalifiksi kalifin paikalle':nope: Muuta keinoa kuin äänestäminen vaaleissa ei ole, ei ainakaan mitään järkevää...ens vaaleissa voi tapahtua isojakin muutoksia:ahem:Jos vastaava tutkimus olisi tehty sata vuotta sitten, niin joku senkin olisi voittanut. Mutta aika paljon kehitystä sen jälkeen on tapahtunut. Siitä tässäkin on kyse. Jos aikoo olla paras tai edes hyvä jatkossa, niin sen eteen pitää tehdä oikeita ratkaisuja. Lähes kaikki tietävät, että mitä ratkaisuja tarvitaan, mutta kyvyttömyys tehdä päätöksiä kasvanut liian suureksi.
Lopulta asiat on kuitenkin pakko tehdä ja silloin vahinko on jo paljon nykyistä isompi. Tämänkin kaikki tietävät, mutta silti mitään ei tapahdu. Nykyisestä hallituksesta ei löydy vastuunkantajia. Sekä keskusta että kokoomus ovat kyvyttömyytensä osoittaneet moneen kertaan. Puhumattakaan demareista, joiden ehdotuksetkin ovat viime vuosisadalta.
Kerrotko lisää keitä nämä tahot ovat?Tietty prosentti haluaa kaataa olemassa olevan järjestyksen, olkoot se miten hyvä tahansa..ja kysymyksessä on vain se että on halu päästä 'kalifiksi kalifin paikalle':nope:
Esim. oppositio hallituksenKerrotko lisää keitä nämä tahot ovat?
Mutta ne lähes kaikki eivät ole samaa mieltä siitä mitä ne tarvittavat ratkaisut ovat. Ja hyvä niin, sillä olisi pelottavaa, jos maassa/maailmassa olisi vain yksi näkemys.Lähes kaikki tietävät, että mitä ratkaisuja tarvitaan, mutta kyvyttömyys tehdä päätöksiä kasvanut liian suureksi.
Päätöksiä Suomessa syntyy vain paineen alla. Ja yleensä paineen pitää tulla ulkopuolelta.Nykyisestä hallituksesta ei löydy vastuunkantajia. Sekä keskusta että kokoomus ovat kyvyttömyytensä osoittaneet moneen kertaan. Puhumattakaan demareista, joiden ehdotuksetkin ovat viime vuosisadalta.
Kuten sinäkin, et suostu tällaiseen vastaamaan vaan vinoilet heti. Luultavasti et ole valmis tinkimään, toki saat korjata jos mielikuvani on väärä. Minä olen sanonut monesti, että olen valmis maksamaan reilusti enemmän veroja - käytännössä niin teen nytkin, kun en ole vähennyksiä vaatinut. Tiedän, tämä on todella typerää nykyisen hallituksen aikana, mutta onpahan edes vähän tekoja sanojen takana.Sam ei pettänyt taaskaan. Heti suoraan henkilökohtaisuuksiin.
Tuli mieleen, että jos kolmen suurimman puolueen johtajat olisivat olleet Titanicilla, niin asiat olisivat menneet näin.Mutta ne lähes kaikki eivät ole samaa mieltä siitä mitä ne tarvittavat ratkaisut ovat. Ja hyvä niin, sillä olisi pelottavaa, jos maassa/maailmassa olisi vain yksi näkemys.