Pieleen meni. Kolmannen vaihtoehdon piti olla "erosin heh massan mukana".Missä polli?
Mulla ihan sama.2008 erosin, mutta en pidä mahdottomana, että vielä joskus liittyisin takaisin.
*räplää Pyryfin syntistä pinppaa*Eronnut 2005 ennen armeijaan menoa. Kyllähän sillä yhdeltä kirkkokäynniltä ja muutamalta kenttäsaarnalta välttyi. Eroaminen oli pyörinyt mielessä jo monta vuotta, mutta silloisen paavin kommentit homouden paheksuttavuudesta pistivät vipinää näppeihin kun kirjoitin nettiselaimeen "eroakirkosta.fi". Eli voisi sanoa, että menin homoilta-massan mukana, 5 vuotta etukäteen.
Jälleenliittymisen näen erittäin epätodennäköisenä. En oikeastaan keksi mitään todennäköistä tilannetta milloin liittyisin. Jos esim. Päivi Räsänen sanoisi muuttavansa meille, ellen liity kirkkoon, niin sitten saattaisin liittyä. Mutta se ei lie kovin todennäköinen skenaario.
Olen myös kummi, vaikka en kirkkoon kuulu. Kummin velvollisuudet pystyy hoitamaan myös, vaikka kirkon databasessa ei merkintää kummiudesta olisikaan.Kuulun kirkkoon ja tulen siinä pysymään. Tärkein syy on se, että serkku pyysi minua kolme vuotta sitten esikoistyttärensä kummiksi. Silloin arvoin viikon verran, että suostunko vai enkö ja kun kerran päätin kummiksi ryhtyä tulee kirkkoon kuuluminen ikäänkuin kylkiäisenä.
Huono ihminen olet. :ahem:Olen myös kummi, vaikka en kirkkoon kuulu. Kummin velvollisuudet pystyy hoitamaan myös, vaikka kirkon databasessa ei merkintää kummiudesta olisikaan.