Tota tota ... sä oot paikalla 14.. VM:n mukaan ehdoton maksimi on 13Albert Oil sanoi:Niin siis mahtuuko sinne viälä vaikoko eikökö?
Tota tota ... sä oot paikalla 14.. VM:n mukaan ehdoton maksimi on 13Albert Oil sanoi:Niin siis mahtuuko sinne viälä vaikoko eikökö?
Ai.. oletko hankkinut auton? Minkälaisen? Paljon maksoi? Ja paljonko ajettu?jaska sanoi:Jos ja todennäköisesti kun minulla on auto käytössä, niin Tikkurilasta kyyti onnistuu...
Niin mainitsinhan, että tuo kyyti Tikkurilasta on kävellen!Ylen Sankia Priha sanoi:Ai.. oletko hankkinut auton? Minkälaisen? Paljon maksoi? Ja paljonko ajettu?
Niin kyllähän kävellen tietysti nopeammin kuin..jaska sanoi:Niin mainitsinhan, että tuo kyyti Tikkurilasta on kävellen!
:mad_old: :mad_old:Ylen Sankia Priha sanoi:Niin kyllähän kävellen tietysti nopeammin kuin..
Luulenpa että itselläsi tulee karting-pirssiin siirtymisessä suurempia hankaluuksia.. meinaan kun et ole niin nopeaan vehkeeseen tottunut..jaska sanoi::mad_old: :mad_old:
tosin hitaus taitaa muutenkin leimata sinun suorituksia tuona päivänä![]()
pittäis mahtua ko oot eka joka ilmottautuuAlbert Oil sanoi:Jos smegeen vielä mahtuu, niin saatan käyttää vaihtoehtoa tätä.
Se on jopa ilmaistajaska sanoi:Niin ja käsittääkseni tuolla on "yleisöparveke" eli vaikka et halua osallistua kisaan, niin paikalle saa saapua katselemaan ja möötteämään muita foorumisteja.
FO110K sanoi:pittäis mahtua ko oot eka joka ilmottautuu
mistäspäin olisit kyytiin tulos?
Huomatkaa nyt että tulee varustautua melkoiseen laivamatkaan.Albert Oil sanoi:Ihan niinku mistä sovitaan.
asia piffiAlbert Oil sanoi:Ihan niinku mistä sovitaan. Privaillaan ens viikolla kun varmistuu hommat.
Hyvä! Virallinen kameramies valittu.. Saat ottaa muistikorttini täyteen kuvia!Formulanomi sanoi:Vois käydä kattoo porukoita. Varsinkin Ottoo...
Ei nimittäin pitkä matka.
Muistikortilla ei varmaan saa hyviä kuvia ?Jacques sanoi:Hyvä! Virallinen kameramies valittu.. Saat ottaa muistikorttini täyteen kuvia!![]()
on mulla kamerakin :jaska:Formulanomi sanoi:Muistikortilla ei varmaan saa hyviä kuvia ?
Mikä ettei - jos olen maisemissa tuolloin.....
No mutta sä voit ottaa sillä "InCar" kuvia... ajat kuitenkin niin hiljaa, että aikaa siihen on...Jacques sanoi:on mulla kamerakin :jaska: