Micael
Micael
Kurkkaapas etiketin taakse, tai korkkaapas, niin jo oluen maltainen maku makuhermojasi hivelee.AJ sanoi:Etiketiltä tuo minusta näytti.
Kurkkaapas etiketin taakse, tai korkkaapas, niin jo oluen maltainen maku makuhermojasi hivelee.AJ sanoi:Etiketiltä tuo minusta näytti.
Onks joku laittanut olutpulloon vahingossa Lapinkullan etiketin?Micael sanoi:Kurkkaapas etiketin taakse, tai korkkaapas, niin jo oluen maltainen maku makuhermojasi hivelee.
:/ ihan sama.. enhän mä nää sitä onneksi kuitenkaan :tongue:KnowHow sanoi:No mietippä itse, että haluukko privaa esmes hikiseltä ja alastomalta jaskalta?
Tai mä tiedän: haluut sä!
Ei, ainakaan tietääkseni. Tosiaan ne Lapin Kullan miedommat on hieman litkua mutta Extra Strong:ssa maistuu mallas ja on juurikin sellainen, kuin oluen pitää ollakin, ainakin minun makuuni.AJ sanoi:Onks joku laittanut olutpulloon vahingossa Lapinkullan etiketin?![]()
Noista vain yhtä en ole juonut.Vesku sanoi:Saunaolttakin olisi, mutta ei nyt taida mennä kuin yksi. Jos sekään?
Toisaalta pitänee tehdä lähiaikoina esikarsintaa, mitä tässä tulevaan oluttestiin - saunomisen yhteydessä- otetaan mukaan....![]()
Muutakin tulee kuin Lapin Kultaa, Carlsbergiä, Marsalkkaa... :wink:
![]()
Sam vois kai ajaa Sysmän kautta ja ostaa ehkäpä Sysmän Sahtia sellasen pienen pönikällisen verran.Vesku sanoi:Saunaolttakin olisi, mutta ei nyt taida mennä kuin yksi. Jos sekään?
Toisaalta pitänee tehdä lähiaikoina esikarsintaa, mitä tässä tulevaan oluttestiin - saunomisen yhteydessä- otetaan mukaan....![]()
![]()
Tulisi lenkkiä, kun täytyy Mikkelissä poiketa kuitenkinMicael sanoi:Sam vois kai ajaa Sysmän kautta ja ostaa ehkäpä Sysmän Sahtia sellasen pienen pönikällisen verran.![]()
Ainakin täällä on tuota kuraa saanut alennuksesta jo vuosia. En ole ostanut.Moe Szyslak sanoi:Lapin Kultaa ei myydä koskaan alessa, ja niin ihmiset on siirtyneet muihin 'kuriin'.
Ja heikkomenekkisen olueen valmistus siirtyy pois Torniosta.
Näin informoitiin mua Torniossa tiistaina.![]()
Sama. Lapin Kullan erikoisoluet hakkaavat perusversionsa huomattavasti suuremmalla prosentilla, kuin kilpailijansa vastaavissa tilanteissa.Micael sanoi:Kurkkaapas etiketin taakse, tai korkkaapas, niin jo oluen maltainen maku makuhermojasi hivelee.
Nytkö se on jo sitten huonoa? :doubtful:Micael sanoi:Hartwall pilannut tuon ennen niin mainion oluenkin. :frown:
Tarkoitin niitä miedompia oluita. Vahva on vielä OK.AJ sanoi:Nytkö se on jo sitten huonoa? :doubtful:
Sama kommentti, kuin hahmolta "Sam". Yksi nuista on maistamaton ja se on tuo "Paasbier".Vesku sanoi:Saunaolttakin olisi, mutta ei nyt taida mennä kuin yksi. Jos sekään?
![]()
Ja het kohta korjausta.Il Tempo Gigante sanoi:Sama kommentti, kuin hahmolta "Sam". Yksi nuista on maistamaton ja se on tuo "Paasbier".