Trullinkaasu
Well-known member
Mulle tulee mieleen moderaattoreista rademoottorit. Moottoriurheilun kuninkuuslaji. Vähän provo polisea peliin.
No nyt läks varoitus.Otin iteltä pois privat. Notta.
Sekin on mahdollista tietty, mutta varoituksen voitaneen katsoa menneen perille.Varoitusviesti tuli perille, mutta en oo varma tuliko ilmoitusta, kun tapiksella sohin. Sillä ei aina tule privoista ilmoitusta.
Saakos sinne laitettua/pakoitettu päälle, että jokaisella on oltava sähköposti osoite, johon privoista lähtee viestiä.Sekin on mahdollista tietty, mutta varoituksen voitaneen katsoa menneen perille.
Millähän nuo uuden privan näkymisongelmat saisi poistumaan? Minä en tiedä...
Po. pakotettua & sähköpostiosoite.Saakos sinne laitettua/pakoitettu päälle, että jokaisella on oltava sähköposti osoite, johon privoista lähtee viestiä.
Tosin eihän sekään sitä tarkoita, että jotkut niitä koskaan lukisi
?Po. pakotettua & sähköpostiosoite.
Halusin vain korjata kirjoitusvirheesi. Ole hyvä.
Painu helvettiin siitäHalusin vain korjata kirjoitusvirheesi. Ole hyvä.
Ei. Ei sitten vähäisimmissäkään määrin.Muita paitsi trollimodea asia ei kiinnosta?
Olin kiinnostunut vain asian testaamisesta, joka tehtiin päin sitä itseään. :doubtful:Miksi sillä olisi jotain merkitystä, että tuleeko ilmoitusta sähköpostiin? Viestit sun muut näkee täälläkin ja harvemmin sääntöjä pystyy rikkomaan paikallaolemattomana...ellei sitten esim puhiksia tee.
Kohta 2 testattiin jo. Varoitukset menevät läpi, vaikka olisi privaloota estetty.
Kohta 3...no jos menee ignooraamaan moderaattorin, niin sama kuin pistäisi korvatulpat poliisin antaessa poistumiskäskyn. Ei varmaan käy lieventävänä asianhaarana.
No tuota.Eikö se muka välity kaikista edesottamuksistani?