F1-forumin ylläpitoon liittyvät asiat

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Onkos JPP:llä mikä selain käytössä?

Vähän näyttää erilaiselta näyttö muutenkin eli mainosten pitäisi itseasiassa näkyä kuvakaappauksessa. Onko käytössä adblock tai vastaava.(itsellä ei siis näy valkoinen boksi, muttei ole myöskään adblock:ia tai vastaavia.)
Onko Chrome selaimena sulla(kin)?
Kokeilin chromea, operaa, firefoxia ja tmoi kokeili IE:tä. Minulla ei näkynyt millään selaimella valkoista laatikkoa.

Onkos pojilla joku karmee näyttö? (eli helkutisti pikseleitä). Ja mikä käyttis?

Edit; Ja mitenköhän voorumin teeman laita on....jpp:n kirjasinlajikin vaikuttaa erilaiselta. Edit2: Ei ole voorumin teemasta kiinni...
Selain on chrome, käyttöjärjestelmä toiseksi (vissiin) uusin windows (jos sitä kymppiä vaimikäseonkaan ei lasketa) ja adblock on käytössä, ettei tule se puolen näytön kokoinen mainos ruudun yläreunaan. Näytön koko käsittääkseni 1920*1080 pikseliä, ainakin tuon kokoisiksi oon taustakuvia aikoinaan uuden näytön hankinnan yhteydessä päivitellyt. Foorumin teema..., ihan se mikä on sattunut päällä olemaan tai jotain semmosta, ei ole tullut mitään ainakaan vaihdeltua/säädeltyä.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Selain on chrome, käyttöjärjestelmä toiseksi (vissiin) uusin windows (jos sitä kymppiä vaimikäseonkaan ei lasketa) ja adblock on käytössä, ettei tule se puolen näytön kokoinen mainos ruudun yläreunaan. Näytön koko käsittääkseni 1920*1080 pikseliä, ainakin tuon kokoisiksi oon taustakuvia aikoinaan uuden näytön hankinnan yhteydessä päivitellyt. Foorumin teema..., ihan se mikä on sattunut päällä olemaan tai jotain semmosta, ei ole tullut mitään ainakaan vaihdeltua/säädeltyä.
Eri selainten web developer toolseilla en saanut isoimmillakaan pikseleillä samaa tilannetta.

Yhtä juttua voisi kokeilla.
1) Vie hiiren kohdistin sen valkoisen laatikon kohdalle/päälle
2) Paina hiiren oikean puoleista nappia
3) Pitäisi tulla valikko, josta valitset "tarkista elementtiä" --> Alareunaan tulee tietoa mistä elementistä ko. boksi syntyy.
4) Ja sitten joko copy-pastea tai kuvakaappaus.

Pieni epäilys, että liittyy adblockiin eli sen ottaminen pois päältä tilapäisesti ja kokeileminen voisi tuoda vastauksen. Tosin ei ole tämä toinen ilmeisesti kertonut käyttääkö adblockia tai vastaavaa.

Viimeksi muokattu:

burb

.
Ihan hyvä provo Sörsselsöniltä. Jengi larppaa CSI-Matlock -tyyliin vaikkei ole mitään tietoa onko ilmiö edes todellinen.

oldez

Well-known member
Ihan hyvä provo Sörsselsöniltä. Jengi larppaa CSI-Matlock -tyyliin vaikkei ole mitään tietoa onko ilmiö edes todellinen.
On se. Mulla sama ongelma kun on chrome ja adblock päällä. Johtuu AdBlockista eli itseaiheutettu ongelma, josta ei sovi valittaa. Olis aika kohtuutonta pyytää että "mainosrahoitteisen" sivuston ylläpitäjä käyttäisi yhtään aikaa siihen mainokset blokkaavilla käyttäjillä näkyisi kaikki täydellisesti.

Itse blokkasin Adblockilla koko yläpalkin niin ei näy edes forumin logoa. Onpahan enemmän tilaa forumille.

WebSlave

Trackman
Pidän aika erikoisena, että israelilaisiin (vrt. juutalaisiin) viittaaminen saippuan raaka-aineena ei aiheuttanut minkäänlaista reaktiota moderaattoreissa, vaikka kyseinen koripalloketju vapaalla onkin.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Pidän aika erikoisena, että israelilaisiin (vrt. juutalaisiin) viittaaminen saippuan raaka-aineena ei aiheuttanut minkäänlaista reaktiota moderaattoreissa, vaikka kyseinen koripalloketju vapaalla onkin.
Mistähän viestistä lie kyse? Lähettämäsi report post ei ainakaan kuvausta vaataavaan viestiin vie. Tai sitten olen vain sokea.

WebSlave

Trackman
Mistähän viestistä lie kyse? Lähettämäsi report post ei ainakaan kuvausta vaataavaan viestiin vie. Tai sitten olen vain sokea.
Tämä.

Kyllä tuossa aika suoraan viitataan väitteisiin, että juutalaisista keitettiin keskitysleireillä saippuaa.

jjv

Arschloch
Selvennettäköön luoteiskalantilaisessa basketti-slangissa saippuan keittämisellä tarkoitettavan vastustajan hassuttamista niin väsyneeksi, että kaveri tuntee lihaksiensa olevan kuin saippuaksi keitettyjä ja nukahtaa illalla punkkaansa kuin kaasusuihkun jäljiltä.

burb

.
Mikäs serveripaniikki se kesken rauhallisimman forumillan iski?
Pitääkö huolestua?
Pitääkö kohta valita backup-forumeista se vähiten spämmiä pukkaava?

Örfil

Guest
Ja se Kalleforumin perustaminen valokuva-albumeineen oli loistoidea!