kouvotsvoni
Banjottu
Voidaan me testata uudestaankin ja ole sinä vaikka koepuputupuna.Olin kiinnostunut vain asian testaamisesta, joka tehtiin päin sitä itseään. :doubtful:
Mikä tuossa meni päin testikkeliä?
Voidaan me testata uudestaankin ja ole sinä vaikka koepuputupuna.Olin kiinnostunut vain asian testaamisesta, joka tehtiin päin sitä itseään. :doubtful:
Tuolta Varoituksia/bannauksia -ketjusta. Ja privalootaan tulee se varoitusviesti kanssa. Se vaan näkyy suht huonosti, että privaa on tullut, pitää oikein erikseen katsoa että siellä se vilkkuu tulleiden viestien määrä ruudun yläreunassa. Aikaisemmassa foorumiversiossa näkyi muistaakseni paremmin.Mistäs muutoin saapi selville sen että on saanut varoituksen?
En siis lätkäissyt varoitusta, vaan demonstroin vain miten se toimii. Nyt voin lätkäistä testivaroituksen.Ei vaikuta kovin hyvältä systeemiltä jos ei varoituksen kohde (burb = evil) edes saa tietää varoituksesta. Tai sanotaanko nyt vaikka muodikkaan finglismäisesti infräksöneistä.
Ei ole tosiaan tullut mitään ilmoitusta mistään, edes privalla, vaikka kuvien mukaan niin pitäis tapahtua.
Jospa jatkamme varoituksia/bannauksia -toikin tehokäyttöä, tai siis enhän mä mitään jatka vaan te modet. Koittakaas nyt olla.
Olisiko kuvakaappausta? Itsellä ei ainakaan mitään tuon näköistä ollut.Kirjaudu ulos - namiskan yläpuolella tollainen samantyyppinen valkoinen loota jota moni Liigajoukkuekkin käyttää paitojen mainoksissaan...
Munko kone sekoilee vai onko ylläpidon sekoilua?
Kirjaudu ulos - namiskan yläpuolella tollainen samantyyppinen valkoinen loota jota moni Liigajoukkuekkin käyttää paitojen mainoksissaan...
Munko kone sekoilee vai onko ylläpidon sekoilua?
Mulla näkyy tuollainen:Olisiko kuvakaappausta? Itsellä ei ainakaan mitään tuon näköistä ollut.
Samoin. Ei näy.Itsellä ei ainakaan mitään tuon näköistä ollut.
Onko Chrome selaimena sulla(kin)?Mulla näkyy tuollainen:
Kokeilin chromea, operaa, firefoxia ja tmoi kokeili IE:tä. Minulla ei näkynyt millään selaimella valkoista laatikkoa.Onko Chrome selaimena sulla(kin)?