CCMK
Well-known member
- Liittynyt
- 9.11.2009
- Viestit
- 15034
AGS:n Philippe Streiff tunnettiin tietysti vuodeksi 1988 lupaavien suoritusten miehenä.
Ikävä kyllä Paul Ricardissa 1988 toisin kertoen kotikisaansa hän tarvitsi lääkärinapua keskeyttäen pitkälti tämän syyn johdosta:
Autossa toki oli teknisiä murheita ennen keskeytystä, mutta itse todellisempi keskeytyksen syy oli yksinkertaisesti autoon valuneen tulikuuman polttoaineen aiheuttamissa palovammoissa jaloissa joita sitten 'Proffan' eli Sid Watkinsin täytyi tulla tietysti lääkäriryhmineen ennen pitkää hoitamaan.
Jalat kun olivat melkoisilla kipurakoilla ja ihme, että eivät olleet pahemmin palaneet kuin miten paloivat hellesäässä!
Ikävä kyllä Streiffille ennen pitkää tietysti kävi miten kävi uransa ja elämänsä suhteen sellaisenaan, mutta eihän sitä vielä tuolloin heinäkuussa 1988 voinut tietää mitenkään.
Paul Ricardinkin aikaan vielä lievästi Derek Warwickia särki yhä kiitos Montrealin 1988 viikonlopun kolarin. Lisäksi itse kisassa tai sen viikonlopulla Warwickilla oli myös lihasten särkyä ja vähän hengitysvaikeuksia pitkälti kuumuuden suhteen kun muun muassa jostain syystä erillistä viilennystä autoon ei saatu toimimaan sinänsä kunnolla viikonloppuna ennen sitten sunnuntain kilpailua.
Ikävä kyllä Paul Ricardissa 1988 toisin kertoen kotikisaansa hän tarvitsi lääkärinapua keskeyttäen pitkälti tämän syyn johdosta:
Autossa toki oli teknisiä murheita ennen keskeytystä, mutta itse todellisempi keskeytyksen syy oli yksinkertaisesti autoon valuneen tulikuuman polttoaineen aiheuttamissa palovammoissa jaloissa joita sitten 'Proffan' eli Sid Watkinsin täytyi tulla tietysti lääkäriryhmineen ennen pitkää hoitamaan.
Jalat kun olivat melkoisilla kipurakoilla ja ihme, että eivät olleet pahemmin palaneet kuin miten paloivat hellesäässä!
Ikävä kyllä Streiffille ennen pitkää tietysti kävi miten kävi uransa ja elämänsä suhteen sellaisenaan, mutta eihän sitä vielä tuolloin heinäkuussa 1988 voinut tietää mitenkään.
Paul Ricardinkin aikaan vielä lievästi Derek Warwickia särki yhä kiitos Montrealin 1988 viikonlopun kolarin. Lisäksi itse kisassa tai sen viikonlopulla Warwickilla oli myös lihasten särkyä ja vähän hengitysvaikeuksia pitkälti kuumuuden suhteen kun muun muassa jostain syystä erillistä viilennystä autoon ei saatu toimimaan sinänsä kunnolla viikonloppuna ennen sitten sunnuntain kilpailua.
Viimeksi muokattu: