Vuodeksi 1994 Jordanilla oli ehdolla Eddie Irvinen lisäksi myös Satoru Nakajiman suosittelema Masahiko Kageyama. Kageyama oli harmittavasti jäänyt ilman paikkaa kotikisaansa ja Adelaideen kaudella 1993. Satoru-sanin rohkaisusta oli vaikutusta ja näin Kageyama neuvotteli myös f1-paikasta eri tallien kanssa.
Muut tallit Jordanin ja Benettonin ohella eivät olleet Kageyamasta kiinnostuneita. Tosin Masahiko ei vain kiinnostanut talleja niin paljon kuin Ukyo-san.
Japanin F3000-sarja oli tuolloin erittäin kiinnostava luokka ja vaikka siellä ajoi myös lukuisia maksukuskeja niin sarja oli myös valovoimainenkin ja palkkatasoltaan omaa luokkaansa verrattuna alempiin Euroopan pikkuformuloihin.
Parhaimmat miehet ansaitsivat reippaasti 1-2 miljoonaa dollaria kauteen ja bonuksiin sidottuna enemmänkin. Sellaiset summat olisvat kelvanneet myös mahdollisesti ilman paikkaa kaudeksi 1994 jääville Eddie Irvinelle tai Mika Salolle. Tosin maksukuskien rahasummat Japanin F3000-sarjan suurimpien summien osalta olisivat ehdottomasti kelvanneet myös f1:siin. Keskimäärin maksukuskien keskitaso oli paljon alempi, mutta 5-8 miljoonaa dollaria Kageyaman ohella myös muutamalta muulta kuljettajalta kauden kisoista olisivat kelvanneet myös f1:siin.
Edellämainittu Kageyama olisi tuonut Jordanille kaudeksi 1994 jopa 11 miljoonaa dollaria. Ikävä kyllä sopimus kaatui jälleen sponsorien ristiriitaan. Sasol torppasi Japanin sponsorit ja lisäksi yhtiön pomomiehet suuttuivat kun Eddie Jordan ei halunnut nuorta Stephen Watsonia talliin. Lisäksi sopimus Kageyaman kanssa jäi toteutumatta sponsorirahavirran hitauden takia.
Eddie Jordan vaati Irvinen syrjäyttämiseksi vähintään 8 miljoonan dollarin etumaksua ja Kageyama olisi maksanut vain 3 miljoonaa dollaria joulukuussa 1993. Lopulta Kageyama sai kyllä tarvittavan etumaksusumman, mutta silloin oli jo liian myöhäistä. Kageyaman summille ei ollut tarvetta Sasolin rohkaistuessa rahan sijoittamisessa ja lisäksi Irvine oli kohualoituksestaan huolimatta näyttänyt ansainneensa paikkansa lajissa.