On tämä hieman eri asia, ihan totta. Mutta silti, vaikka kuskeilla ei olekaan osuutta huijaamiseen, ovat he siitä silti hyötyneet. Mikäli kuskeja ei rankaistaisi, niin kuskien mestaruuden voittamiseen kannattaisi kaikkien rikkoa kulukattoa. Samaa mieltä FIA:n ongelmasta.
Olen sitä mieltä että myös silloin pitäisi ottaa pois. Koska mikäli ei oteta pois, niin mestaruudet on ratkaistu pankkiholvissa eikä radalla. Mikäli Red Bullilta ja Verstappenilta otetaan kaksi mestaruutta pois, niin se on Red Bullin vika ja ongelma, ei FIA:n. Minä olen henkilökohtaisesti sitä mieltä että siihen voitaisiin, ja pitäisi lähteä. Enemmän mainehaittaa mielestäni tulee siitä että huijaamalla saavutettuja mestaruuksia ei viedä pois.
Sen minkä FIA kusi tässä(kin) asiassa, oli että kuunteli isoja talleja eikä laittanut mitään rangaistusta budjettikaton ylityksestä. Selvät rangaistukset kirjattuna, niin tätäkään pelleilyä ei olisi. Mutta ei, piti taas kuunnella säännöissä isoja talleja joiden omaan etuun sopii budjettikaton rikkominen.