Joo, salanimellä James Hunt oli osallistunut. Kuulin tuosta kisa-aamuna mutta en jaksanut lähteä Tahkolle sitten kuitenkaan.jarpola sanoi:Olikos "meidän" Kimi Kelkkakunkussa?
Maanantain Savon Sanomissa olikin sitten isojen kuvien kera Kimi.
Joo, salanimellä James Hunt oli osallistunut. Kuulin tuosta kisa-aamuna mutta en jaksanut lähteä Tahkolle sitten kuitenkaan.jarpola sanoi:Olikos "meidän" Kimi Kelkkakunkussa?
Räikkösen työnantaja on Rossin sponssi...KiHeRaKo sanoi:Räikkönen on Rossin mielestä kenties F1:n paras kuljettaja ja viimeinkin Ferrarilla Räikkösellä on käytössään sellainen auto, jolla hän voi voittaa mestaruuden. Rossin mukaan Räikkösen pitää vain päästä sinuiksi Ferrarin työtapojen kanssa.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=103445
:alppu: :thumbup:
Tässä tosiaan tulee Italian ja Suomen erot hyvinkin mieleen. Täällä örvelletään kyllä itse ja sitten sanotaan pahaa toisten örveltämisestä. Italiassa moista ei edes ajatella vaan meno on paljon vapaampaa.KiHeRaKo sanoi:Ratamoottoripyörien seitsenkertainen maailmanmestari Valentino Rossi kertoi RAI-televisiokanavalle toivovansa Kimi Räikkösen voittavan maailmanmestaruuden. Rossi kertoo pitävänsä Räikkösen rennosta elämäntyylistä, eikä Rossista ole ollenkaan paha asia, että Räikkönen pitää vodkasta. Rossi ottaa itsekin vapaa-aikanaan rennosti, joskaan omaan alkoholinkäyttöönsä hän ei ota sen tarkemmin kantaa.
Räikkönen on Rossin mielestä kenties F1:n paras kuljettaja ja viimeinkin Ferrarilla Räikkösellä on käytössään sellainen auto, jolla hän voi voittaa mestaruuden. Rossin mukaan Räikkösen pitää vain päästä sinuiksi Ferrarin työtapojen kanssa.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=103445
:alppu: :thumbup:
Ei se ainakaan Alonson toivo voittavanBanaani sanoi:Räikkösen työnantaja on Rossin sponssi...
Olisihan se hienoa jos Rossi olisi vilpittömästi tuota mieltä.:ahem:
10 sekunnin Stop and Go-rangaistushan siitä tulee.Leeds sanoi:Mitenkäs siihen suhtaudutaan kun Ferrari vain tulee varikolle ja väittää bensan muuten loppuneen, ellei näin olisi menetellyt?
Ja siis mitä?Bleu sanoi:Ja ymmärtääkseni vain tankkauksen sisältämä varikkokäynti on kiellettyä. Otetaan esimerkiksi viime vuoden Kanadan GP:stä Montoyan ja Rosbergin kolari. Rosberg ajautui seinään ja Montoya vaurioitti autoaan niin, että joutui tulemaan varikolle. Tällaisissa tilanteissa varikolle saa tulla heti, mutta autoa ei saa tankata samalla. Järkevää sinänsä, ettei tarvitse vaurioituneella autolla ajaa ylimääräisiä kierroksia.
Tämä kai nyt sitten on tätä Ron Dennisin ja Mersun nykytaktiikkaa. Kun omat paukut ei taaskaan riittäneet kisan voittoon, McLarenilla ei synny uusia ideoita vaan kehitys junnaa paikoillaan, niin hyökätään innovatiivisempien pahimpien kilpailijoiden kimppuun. Viime vuodelta muistetaan Renaultin massavaimennin, äärimmäisen yksinkertainen laite jollaisen amatöörikin osaisi suunnitella, ensin se oli sääntöjenmukainen ja hyväksytty, mutta sitten tiettävästi mm. McLarenin painostuksesta, uskomattoman jupakan jälkeen se lopulta kiellettiin. Ja mikä uskomattoman sopiva ajankohta tuolle FIA:n täyskäännökselle tulkinnoissaan. Renaultilla armoton mestaruustaistelu menossa, testejä ei voinut ajaa vaan auto piti muuten saada toimimaan ilman massavaimenninta, samaan aikaan R27:n suunnittelu oli jo menossa, resursseja revittiin joka suuntaan. Se ei voinut olla vaikuttamatta myös R27:n suunnitteluun. No nyt Renaultilla ollaan renkaidenkin kanssa vähän aikaa pihalla kuin lumiukot, joten McLarenin uutena kohteena on jo Ferrari...Juzo sanoi:Huhujen mukaan Ferrari ei pelaisikaan ihan reilua peliä. F1 EXCLUSIVE: "Moving" Ferrari Floor Under Scrutiny From Rivals
Juzo sanoi:Huhujen mukaan Ferrari ei pelaisikaan ihan reilua peliä. F1 EXCLUSIVE: "Moving" Ferrari Floor Under Scrutiny From Rivals
Suomen Huippu sanoi:Tämä kai nyt sitten on tätä Ron Dennisin ja Mersun nykytaktiikkaa. Kun omat paukut ei taaskaan riittäneet kisan voittoon, McLarenilla ei synny uusia ideoita vaan kehitys junnaa paikoillaan, niin hyökätään innovatiivisempien pahimpien kilpailijoiden kimppuun. Viime vuodelta muistetaan Renaultin massavaimennin, äärimmäisen yksinkertainen laite jollaisen amatöörikin osaisi suunnitella, ensin se oli sääntöjenmukainen ja hyväksytty, mutta sitten tiettävästi mm. McLarenin painostuksesta, uskomattoman jupakan jälkeen se lopulta kiellettiin. Ja mikä uskomattoman sopiva ajankohta tuolle FIA:n täyskäännökselle tulkinnoissaan. Renaultilla armoton mestaruustaistelu menossa, testejä ei voinut ajaa vaan auto piti muuten saada toimimaan ilman massavaimenninta, samaan aikaan R27:n suunnittelu oli jo menossa, resursseja revittiin joka suuntaan. Se ei voinut olla vaikuttamatta myös R27:n suunnitteluun. No nyt Renaultilla ollaan renkaidenkin kanssa vähän aikaa pihalla kuin lumiukot, joten McLarenin uutena kohteena on jo Ferrari...
Ei tuossa Dennis turhia ketään syyttele, toteaa vaan että jollakin tallilla on luultavasti viritelmä joka ei ole säännön hengen mukainen ja nyt pitää selvittää onko se FIA:n mielestä sallittu vai ei. Kyllä ne säännöt pitää edelleen olla Ferrarille samat vaikka siellä Kimi nyt ajaakin.Juzo sanoi:Ferrarin innovaatiot: 1) taipuvat siivet 2) taipuva pohja
Ilmeisesti Ferrari oli taas unohtunut sen kohdan säännöistä, missä kielletään liikkuvat aerodynaamiset osat. McLarenin kannaltahan tilanne on sillä tavalla ihan sama, jos FIA toteaa pohjan lailliseksi, niin sitten sellainen löytyy myös McLarenista.
Taisipa olla muuten eräs Ferrari-tallikin kieltämässä massavaimenninta.
Ohan Ron saanut sentään imagonmuutoksen aikaan. Tätä nykyä Dennis pitää mustan nahkatakin sijaan folioliiviä. :ahem:Mikkoz84 sanoi:Tuo nyt on perinteistä Dennisin itkua kun oma talli ei saa mitään aikaiseksi.