sooda
Alan Parsa
Minichampsilta on ilmestynyt 1:43 pienoismalli Roland Ratzenbergerin Simtekista.
Mikäs talli siinä aika kärjessä se olikaan joka näin teki?"Due to the new safety-car regulations, a team can't afford letting both its drivers contest the race on the same strategy," reveals Robert, "As this might result in having to leave empty-handed, depending on the course of the race. Consequently, you have to play it safe with one of your drivers."
No kai tuo nyt jotenkin on ymmärrettävää kun Mikalle Ferrari on varmaan aina ollut se "SUURI SAATANA".Mikkoz84 sanoi:Ja Häkkisen naurettavat kommentit jatkuvat:
http://www.iltalehti.fi/urheilu/200703235900321_ur.shtml
ei taida ihan riittää keskikauden pieni vauhdin parannus
Kyllä se on meille kaikille muillekin ollut. Siis suomalaisille.MAX POWER sanoi:No kai tuo nyt jotenkin on ymmärrettävää kun Mikalle Ferrari on varmaan aina ollut se "SUURI SAATANA".
Niin samaa asiaa kai me tässä ajetaan takaa. Toisella (mun ajatus) auto laskee perästä ja toisella (sun ajatus) auto nousee edestäa.. Eli eipä siinä suurta eroa? :ahem:Aqualizer sanoi:Itse veikkaisin, että nousee kuten autosport kertoo. Korkempi pohja edestä tarkoittaa pienempää ilman etenemisnopeutta keulaosan alla -> paine nousee (eli vähemmän alipainetta) -> keulan downforce vähenee. Lisäksi pienempi ilman etenemisnopeus diffuuseriin aiheuttaa kaiketi sen sakkauksen -> perän downforce pienempi.
http://www.mulsannescorner.com/diffuser.htm
Tuohan nyt ei pidä alkuunkaan paikkansa!Formula1Fan sanoi:Kyllä se on meille kaikille muillekin ollut. Siis suomalaisille.
Selvä juttuhan se on, että hyötyä saadaan siitä, että pohjalevy nousee nopeuden lisääntyessä. Matalilla nopeuksilla pohja "haukkaa" enemmän ilmaa ja näin downforce on huipussaan. korkeilla nopeuksilla pohja nousee ylös haukaten vähemmän tuota elämän eliksiiriä vähentäen sen vastusta, tietenkin.Aqualizer sanoi:Itse veikkaisin, että nousee kuten autosport kertoo. Korkempi pohja edestä tarkoittaa pienempää ilman etenemisnopeutta keulaosan alla -> paine nousee (eli vähemmän alipainetta) -> keulan downforce vähenee. Lisäksi pienempi ilman etenemisnopeus diffuuseriin aiheuttaa kaiketi sen sakkauksen -> perän downforce pienempi.
http://www.mulsannescorner.com/diffuser.htm
Äläs nyt, ei Ferrari minulle mikään saatana ollut 80-luvulla...Formula1Fan sanoi:Kyllä se on meille kaikille muillekin ollut. Siis suomalaisille.
Jollakin tapaa myös typeryyttään ja naiviuuttaan jos maksettuna laukoo mitä Roni tahtoo.:ahem:Zep sanoi:Vanha herra Häkkinen kyllä taas osoittaa liiallista lojaaliutta työnantajalleen...
Palkanmaksajan kintuille ei sovi kuseskella.Moe Szyslak sanoi:Jollakin tapaa myös typeryyttään ja naiviuuttaan jos maksettuna laukoo mitä Roni tahtoo.:ahem:
En ole muita nähny kuin edestä otetut kuvat BMW'stä ja Ferrarista, jotka löytyy Autosportin artikkelista http://www.autosport.com/news/report.php/id/57511*wruuum* sanoi:Olisiko missään kuvia tästä Ferrarin pohjan kauniista teknisestä luomuksesta? :alppu:
patriot sanoi:Palkanmaksajan kintuille ei sovi kuseskella.
Roniko sen palkan maksaa?patriot sanoi:Palkanmaksajan kintuille ei sovi kuseskella.
Aivan! Kannattaa todellakin lukea mitä Mika oikeasti on sanonut, noi paskalehdet nyt repivät noita otsikoita välillä ihan omasta päästään.Juzo sanoi:Taitaa Iltalehti liioitella noita Häkkisen kommentteja. Mikahan vain ilmeisesti totesi, että Alonsolla on mahdollisuus mestaruuteen vaikka Ferrari olikin selvästi nopeampi avauskisassa.
Mikkoz84 sanoi:Joo, mutta tarviiko Häkkinen enää mitään palkkaa, ymmärtäisin jos Häkkinen olisi tavallinen duunari, mutta kun jätkä on miljonääri jolla rahaa piisaa, vaikka ei enää koskaan palkkaa saisikaan niin silti nuolee Ronia minkä kerkeää :thumbdown