Balthazar
Luonnollisesti.
Ja Monty jää Larenille?äxä sanoi:Mitäs täällä itketään renkaista, Kimihän menee Ferrarille, eikös? :wink:
Ja Monty jää Larenille?äxä sanoi:Mitäs täällä itketään renkaista, Kimihän menee Ferrarille, eikös? :wink:
Mahtaa alonsoa harmittaa...General FUp sanoi:Rellu on sitten sitoutunut ykkösiin kaudelle 2012 asti kun concorde-sopimuksen allekirjoittivat. Hyvä niin, ja Kovalaisenkin kannalta positiivinen asia.
Kyllä kyllä. Saataisko jopa ihan Prost vs. Senna tyyppistä ilakointia, kun kumpikaan Alonso eikä Montoya ole tunnettuja diplomaattisten kommentien antamisesta. Montoya toki saisi myös uuden mahiksen taistella huippukuskia vastaan. Kimiä vastaan homma meni plörinäksi, mutta nyt olisikin jo valmiiksi tallissa ja tuntee tavat sekä ihmiset, jolloin omaisi tietyn etulyöntiaseman Alonsoon nähden.Mr Natural sanoi:
Todennäköisesti, Dennis on sanonut lyövänsä kuskilinjan lukkoon tässä kuussa.Mr Natural sanoi:
Itse mietin sitä että kumman toiveet otetaan enemmän huomioon. Jos ja kun Alonsolla on täysin erillainen ajotyyli, on tallin pakko valita ykköskuski sillä muuten voitoista on turha haaveilla.tsinivuo sanoi:Kimiä vastaan homma meni plörinäksi, mutta nyt olisikin jo valmiiksi tallissa ja tuntee tavat sekä ihmiset, jolloin omaisi tietyn etulyöntiaseman Alonsoon nähden.
Kutsutaan sitä vaikka arvonnostatuskaudeksi.
Tätä mä olen kans miettinyt... Lähinnä siltä kantilta, että onkoBanaani sanoi:Itse mietin sitä että kumman toiveet otetaan enemmän huomioon. Jos ja kun Alonsolla on täysin erillainen ajotyyli, on tallin pakko valita ykköskuski sillä muuten voitoista on turha haaveilla.
Eli Alonsosta ykköskuski ja Monty huristelee jäännöspisteille.
Tietyssä mittakaavassa varmasti saa sopimaan molempien ajotyyleille, mutta onko se silloin nopea molempien käsissä on eri juttu. Kimiltä hauska kommentti:Ghost_Glove sanoi:Tätä mä olen kans miettinyt... Lähinnä siltä kantilta, että onko
mahdollista saada sama auto sopimaan kovin erilaisille kuskeille?
Kimi Räikkönen ei pistäisi hanttiin, vaikka rattinappeihin tulisi vaikka lisää hallintalaitteita.
- Kyllä sen oppii, kunhan vain käyttää riittävästi, McLarenin suomalaistähti tuumii.
- Ei siinä virheitä juuri tule. Ja jos osaa käyttää koko laitteistoa, niin se tekee auton kyllä paljon paremmaksi. Jos vaikka auto puskee, niin kun muuttelee lukkoja, eipä puske enää.
Alonso vuoden loppuun kiinni Rellulla, ei pääse testaamaan Mäcciä, paljonko Rellu viimeisintä tietoaan Alonsolle (loppukaudesta) voi olla mukava alkukausi, uusi auto, uudet renkaat, Montonen? tallikaverinaBanaani sanoi:Itse mietin sitä että kumman toiveet otetaan enemmän huomioon. Jos ja kun Alonsolla on täysin erillainen ajotyyli, on tallin pakko valita ykköskuski sillä muuten voitoista on turha haaveilla.
Eli Alonsosta ykköskuski ja Monty huristelee jäännöspisteille.
Voipi olla niin.. Tosin oon kyllä tosta lonson kohtalosta melko samaa mieltä Melartin kanssa... Uskon myös kaverin ostaneen sian säkissä.. Mut se nähdään jo ens vuonna...DFiaA sanoi:http://iltalehti.fi/osastot/formulat/200605174528829_fo.shtml
Tällaisista uutisista voisi vaikka muistuttaa kirjoittajaansa jälkikäteen.
Niin kyllähän se vikan kisan voitto taitaa tätä tarinaa tukea.. No olihan kausi muuten kyllä aika vaisu..Kaksi vuotta sitten Juan Pablo Montoya ja Ralf Schumacher olivat hyvissä ajoin päättäneet jättää Williamsin, ja seuraavalla kaudella talli romahtikin terävimmän huipun kynnykseltä monta kerrosta alemmaksi.
Täytyy varmaan napata juttu talteen niin voi sit kattoo miten äijän (=Melart) käy...FERNANDO ALONSO on viime aikoina todennut korvaan pistävän usein uskovansa McLarenin palaavan pian takaisin kärkikamppailuun. Hänen on pakko uskoa.
MTV3 sanoi:Kansainvälinen autoliitto FIA ilmoitti lauantaina avanneensa hakuprosessin F1-autojen moottoria ohjaavan standardisoidun elektroniikkayksikön (ECU) toimittajan löytämiseksi.
Kaudella 2008 kaikkiin F1-autoihin tulee samanlainen elektroniikkayksikkö, jotta autoista saadaan karsittua kuljettajien elektronisen apuvälineet kuten luistonesto. Näin karsitaan tallien kustannuksia ja parannetaan show'ta.
Valittu toimittaja saa sopimuksen vuosiksi 2008, 2009 ja 2010.
Eli McLarenilla ei ole enää mitään sanavaltaa sääntömuutoksiin tuon jälkeen. FIA:n mielestä Williams on ilmeisesti vanhempi talli kuin McLaren. Täysin käsittämätöntä. Williamsia ei todellakaan voi laskea huipputallien joukkoon, mutta ehkäpä Williams suostuu helpommin niihin FIA:n säästösuunnitelmiin.F1-Live sanoi:McLaren and Toyota are to lose their votes on the 'F1 Commission' of 2008, according to media reports.
Speed TV claims that the body, which approves the teams' recommendations for things like rule changes, will no longer grant a vote to every team. Instead, there will be just six team votes, along with a vote for the FIA, one for Bernie Ecclestone, and one each for five Grand Prix.
It is understood that McLaren and Prodrive missed out because the FIA deems Williams to be the senior British team.
Noinhan tuo kaiketi pitäisi tulkita. Ilmeisesti McLarenin pitempää historiaa ei sitten lasketa, vaan tuijotetaan omistussuhteisiin. Aika erikoista. Omasta mielestäni tallien ja ratojen edustajia pitäisi kierrättää.Juzo sanoi:FIA:n mielestä Williams on ilmeisesti vanhempi talli kuin McLaren.
No ei kai noi nyt valitut mitään ikuisia edustajia olekaan???WebSlave sanoi:Noinhan tuo kaiketi pitäisi tulkita. Ilmeisesti McLarenin pitempää historiaa ei sitten lasketa, vaan tuijotetaan omistussuhteisiin. Aika erikoista. Omasta mielestäni tallien ja ratojen edustajia pitäisi kierrättää.
Se komissio on enää pelkkä kumileimasin. Tosin väliäkö tuolla. Paluu siihen että FIA sanelee säännöt eikä tallit vain kinastele niistä. Jos ei kelpaa, voi perustaa oman sarjan.Felix sanoi:Oleellisin muutos tuossa on kuitenkin se, että käytännössä talleilla ei ole enää mitään sananvaltaa komissiossa. Kun yksinkertainen enemmistö riittää päätökseen, pystyvät FIA ja Bernie viiden kisajärjestäjän äänillä 7/13 AINA tekemään halutunlaisen päätöksen. En oikein ymmärrä mitä tallien edustajat edes kokouksissa enää tekevät, puhumassa kauniita? Mitäs ne Mosleyn hulluimmat ideat oikein olivatkaan...
Eipä kai. Mutta eipä McLarenillakaan sitten ole sen suurempaa etuoikeutta olla joka vuosi mukana. Tuo 1/maa tosin on outo valintakriteeri, koska se takaa Rellulle, BMW Sauberille ja Red Bullille vakiopaikat (Mutta ei MF1:lle, jostain syystä).Ghost_Glove sanoi:No ei kai noi nyt valitut mitään ikuisia edustajia olekaan???