Vice
Reality bites
- Liittynyt
- 25.1.2007
- Viestit
- 6418
Kyllä suomalainen mediakin sen osaa melkoisen hyvin, usko poisTeme-84 sanoi:Espanjalaislehdet tuntuvat osaavan tuon oma lehmä ojassa -kirjoittelun, ainakin tuo AS.
Kyllä suomalainen mediakin sen osaa melkoisen hyvin, usko poisTeme-84 sanoi:Espanjalaislehdet tuntuvat osaavan tuon oma lehmä ojassa -kirjoittelun, ainakin tuo AS.
Ite kyllä ymmärrän tuosta jutusta, että Yamashinalle on annettu kaksi vuotta, eikä koko tallille. Maikkari on vain tehnyt idioottimaisen otsikon, vai olenko ymmärtänyt väärin?Bobakki sanoi:Tuo kahden vuoden aikamääre on sikäli mielenkiintoinen, että Toyota mainitsi vastikään Monacossa pidetyssä F1 Business Forumissa sarjan olevan kannattavaa markkinointia jopa ilman suurta menestystäkin.
No ei todellakaan. Toki insinööreille sekunnit ja kymmennykset ovat varmaankin se ainoa tapa todentaa oikean suuntaista kehitystä, koska kuljettajatkin ovat loppuviimein vain ihmisiä joille tulee huonoja ja hyviä päiviä. Teoreettiset laskelmat ja niiden kautta todistettavasti saatava hyöty on insinöörille kullanarvoista.Mediaprofeetta sanoi:Nuo sekuntin tarkat arviot ovat mielestäni aika hupsuja. Sitten kun niitä aletaan pyöritellä matemaattisina faktoina ja lasketaan 1+1 notta "nythän ne ovat sitten jo talleja A ja B nopeampia, mutta C on vielä parempi"
Ei se liene ihan niin mustavalkoista kuitenkaan?
Joo, ei olisi hyvä, jos mestaruus ratkeaa siihen, että Kimiltä loppuu bensarahat kesken viimeisen kisan.Jason Voorhees sanoi:Ongelmana vain voisi olla että mitä jos rahamäärä tulee käytettyä kun kausi on vielä kesken...?
Ei välttämättä. Säännöt on sääntöjä, ja niitä pitää paitsi nuodattaa, myös valvoa. Kyllähän esim. verottaja nykyään valvoo, että firmat tekevät tilinpäätöksensä lain edellyttämällä tavalla ja maksavat veronsa. Tämä ei sinänsä estä veronkiertoa, mutta jos jää kiinni, niin saa kakkua.jps sanoi:Ongelmana on, että budjettikattoa on naurettavan helppo kiertää, ellei jokaiselle komponentille määritellä erikseen hintaa, samoin pitäisi määritellä kuskien, mekaanikkojen yms tuotannon tekijöiden hinnat. Esimerkiksi kaikki osat voitaisiin saada sponssina, eli ne eivät maksaisi mitään, mekaanikkojen palkat voisi myös maksaa sponssi jne.
Ralfin uusi sarja?Ralf Schumacher sanoi:I must say very honestly that I experienced beautiful years in F1, but also had many accidents. Whatever I do in motoring, whatever class that will be, still has to be one with comparable safety to F1. Anything else is not conceivable. I will not [race on] an oval, for well-known reasons, and I will also never do Le Mans or the Rallye Dakar.
Mitä? Ralf olisi juuri sopiva Dakar Rallyyn, siellähän niitä onnettomuuksia ei ikinä satu, eihän?Ralf Schumacher sanoi:I must say very honestly that I experienced beautiful years in F1, but also had many accidents. Whatever I do in motoring, whatever class that will be, still has to be one with comparable safety to F1. Anything else is not conceivable. I will not [race on] an oval, for well-known reasons, and I will also never do Le Mans or the Rallye Dakar.
No kolareita ainakin tulee harvakseltaan. :wink:Vice sanoi:Mitä? Ralf olisi juuri sopiva Dakar Rallyyn, siellähän niitä onnettomuuksia ei ikinä satu, eihän?![]()
Ralf lienee nykykuskeista pahimmin loukkaantunut kuski. Kaksi pahaa mälliä Indyssä pistää kummasti miettimään omaa kuolevaisuuttaan.Trone sanoi:Ralfin uusi sarja?
Espanjalaisfanit aktivoituneet kiitettävästi.Sportti.com sanoi:ITV-F1.com-sivuston lukijat ovat valinneet hieman yllättäen Vuoden F1-kuljettajaksi McLarenilla kaasutelleen Fernando Alonson. Renault´lle palannut Alonso sijoittui MM-sarjassa kolmanneksi Kimi Räikkösen ja Lewis Hamiltonin jälkeen. Espanjalaiskuljettaja keräsi kaikkiaan 9 314 ääntä eli 52,18 prosenttia kaikista annetuista äänistä.
ITV-F1.com:n Vuoden kuljettaja -äänestyksen tulokset:
Fernando Alonso (9 314 ääntä/ 52,18% äänistä)
Kimi Räikkönen (5 038/28,22%)
Lewis Hamilton (3 028/16,96%)
Felipe Massa (188/1,05%)
Nico Rosberg (142/0,80%)
Nick Heidfeld (141/0,79%)
Rubens Barrichello tosin on ollut pahimmassa yksittäisessä mällissä, Imolan 1994 harkoissa veteli aika rajusti pihalle. DC taas sai Schumin auton takaluukusta sisään ja Lonso veti Brasiliassa 03 aika pahasti ulos. Mutta joo, onhan tuo Ralf aika monta kolaria joutunut kokemaan mutta onko nyt ihan pakko heittäytyä ihan pusiksi, joka ei uskalla enää edes nousta auton rattiin. Eihän Häkäkään lopettanut Adelaiden ryskyn jälkeen ja Senna olisi aivan varmasti vielä jatkanut uraansa jos olisi siitä San Marinon onnettomuudestaan selviytynyt.WebSlave sanoi:Ralf lienee nykykuskeista pahimmin loukkaantunut kuski. Kaksi pahaa mälliä Indyssä pistää kummasti miettimään omaa kuolevaisuuttaan.
Hiekkaesteitä senkin edestä:alppu:Jason Voorhees sanoi:No kolareita ainakin tulee harvakseltaan. :wink:
Jep. Nekin on jo otettu hemmettiin ykkösistä.forti sanoi:Hiekkaesteitä senkin edestä:alppu:
Jep, otsikolla Vuoden Ajaja, kolme parasta/suosikkia piti nimetä.Jason Voorhees sanoi:Olivatkos nuo MSa:n lukijakyselyt joitain suosikkikuski- vai "kuka oli mielestäni paras kuski tms" -äänestyksiä?![]()
Kiitos tiedosta.jupla sanoi:Jep, otsikolla Vuoden Ajaja, kolme parasta/suosikkia piti nimetä.
Olihan se hurjan näköinen, mutta Rubens oli mukana seuraavassa kisassa kaksi viikkoa myöhemmin. Ralf oli kolme kuukautta ja kuusi kisaa sivussa. Ralfin laskettiin kokeneen 2004 onnettomuudessa 78 g:n hidastuvuuden.Eddie Rickenbacker sanoi:Rubens Barrichello tosin on ollut pahimmassa yksittäisessä mällissä, Imolan 1994 harkoissa veteli aika rajusti pihalle.