Näinhän Lewis selitti ennen Brasilian kisaakin. " Olen todella rento, minulla ei ole paineita jne.", vaikka ulkoinen olemus ja kisan lopputulos kertoi muuta. Huvittavaa myös, että politikoinnin mestari sanoo että on välittämättä politikoinnista. No, jospa hän on oppinut jotain...- Olen opetellut olemaan välittämättä paineista. Tiedän, että minun pitää pysyä keskittyneenä ja olla välittämättä politikoinnista ja muusta. Vaikka ei se viime vuonnakaan vaikuttanut, Hamilton selitti.[/I] (MTV3)
Mclarenin tukema Direxiv, jonka tehdas olisi sijainnut DubaissaJML82 sanoi:Mitä rahoitusta oli sillä Jean Alesin ryhmittymällä? Oliko japanilaista vai arabi?
J.Hunt sanoi:- Ferrarilla on hyvä auto, mutta mielestäni oli hivenen outoa, että he eivät olleet meidän kanssamme kaikissa samoissa testeissä. He olivat erittäin nopeita Bahrainissa, mutta meillä ei ole mitään tietoa siitä, mitä he siellä tekivät, Hamilton jatkoi.
Onneksi ei... se talli olisi kaatunut komeasti.... :alppu:JML82 sanoi:En tiedä onko tämä mikään uusi uutinen tai uutinen ollenkaan.
IS F1 -liitteessä oli, että vuonna 1989 Keke ja KOP-pankki neuvotteli Tyrrellin ostanisesta ja muuttamisesta suomalaiseksi talliksi. Kuljettajana olisi toiminut JJ Lehto ja toisena kuljettajana mahdollisesti Stefan Johansson.
Tarkoitus oli, että rahoitus olisi tullut KOP:ilta ja muilta suomalaisyrityksiltä. Hinta oli jo haarukoitu 10% sisään. Tallipäällikönä olisi ollut Keke ja Ken Tyrrell neuvonantajana.
hehehe, ei ei ei. kylmenee kylmenee!!Rusina sanoi:..Eikös James Hunt vienyt mestaruuden 1976 McLarenillaan pisteen erolla Niki Laudaan?
----
Olihan tuo Stirling Moss ihan kohtuullinen menestyjä ilman mestaruutta: Neljä kertaa sijoittui kakkoseksi ja kolme kertaa kolmoseksi.
okei mä paljastan, se on meidän "this is my season" DC! hämillä alkaa olla nyt jo samanlaista sävyä tuossa uhoamisessa.Wesselius sanoi:vastoinkäymiset -> uhoaminen -> paineet -> epäonnistuminen -> selittely
eikös tää ole ihan tuttu kaava jostain.. maclaren.. brittikuski.. hmmm
Brittikuskistahan oli kyse. On skotitkin brittejä, vaikkeivät englantilaisia olekaan.zUsT sanoi:Skotti kenties:doubtful:
hyvä mut harmi kun ei enkkukielellä olejupla sanoi:MSa avasi tänään nettisivunsa.
Sehän tässä naurattaakin, että Mclaren lähtee todella raskaalla autolla liikkeelle 3-4 rivistä mutta ensimmäiseen mutkaan tullaan jo kärjessä, jonka jälkeen onkin sitten mukava körötellä loppumatka keulilla kun kukaan ei pääse ohi. "Luistonestoa" säädellään sitten kauden aikana tarpeen mukaan.jupla sanoi:MSa -lehdestä:
Muut kymmenen tallia eivät olleet syksyllä kovin innoissaan, kun McLaren Electronic Systems otettiin yhteiseksi elektroniikaksi kaikkiin autoihin. Nyt näyttää siltä, ettei McLaren ainakaan kärsi päätöksestä.
Viimeisissä testeissä huomattiin, että Kovalaisen ja Hamiltonin startit olivat erinomaisia. Kuulon perusteella oli havaittavissa, että McLaren pystyy starttaamaan pienemmillä kierrosluvuilla verrattuna esim. Ferrariin, arviot M 12 000 ja F 14 000 kierrosta minuutissa. Sisäpiirin lähteiden mukaan tämä johtuu McLarenin paremmasta MESiin perehtymisestä ja etua on ainakin ensimmäisten kisojen verran.
[/QUOTE]QUOTE=jupla]MSa -lehdestä:
Viimeisissä testeissä huomattiin, että Kovalaisen ja Hamiltonin startit olivat erinomaisia. Kuulon perusteella oli havaittavissa, että McLaren pystyy starttaamaan pienemmillä kierrosluvuilla verrattuna esim. Ferrariin, arviot M 12 000 ja F 14 000 kierrosta minuutissa. Sisäpiirin lähteiden mukaan tämä johtuu McLarenin paremmasta MESiin perehtymisestä ja etua on ainakin ensimmäisten kisojen verran.
Tuohan voi johtua monesta muustakin seikasta, esim. moottorin väännön alueesta. Toki tuon on sanoneet "asiantuntijat", mutta silti.jupla sanoi:MSa -lehdestä:
Viimeisissä testeissä huomattiin, että Kovalaisen ja Hamiltonin startit olivat erinomaisia. Kuulon perusteella oli havaittavissa, että McLaren pystyy starttaamaan pienemmillä kierrosluvuilla verrattuna esim. Ferrariin, arviot M 12 000 ja F 14 000 kierrosta minuutissa. Sisäpiirin lähteiden mukaan tämä johtuu McLarenin paremmasta MESiin perehtymisestä ja etua on ainakin ensimmäisten kisojen verran.
Ylpeys kävi jonkin edellä, eikö?SOKO sanoi:TYLSÄ KAUSI - olemme niin ylivoimaisia!
Minä jo kirjoitin palautetta Iltalehdelle, kun minun mielestäni mikään muu media maailmassa ei saanut Lucan puheista käännetyksi sellaista väitettä, että Ferrari olisi ylivoimainen. Jos löytyy italiankielen taitoisia, menkää Gazzetta Dello Sportin sivuille ja lukekaa sieltä väitettiinkö moista.SOKO sanoi:Tieto McLarenin edusta olisi hiukan huolestuttava, ellei Ferrarin Montezemolo olisi jo kertonut totuutta, eikä hänen tarvitse tehdä päätelmiä "korvakuulon" perusteella. Ferrari tulee olemaan 2008 kaudella ylivoimainen ja mestaruus ratkeaa jo paljon ennen viimeistä GP:tä. Voisi jopa toivoa, että McLaren onnistuisi nousemaan ensimmäisissä GP:ssä startin yhteydessä edes toisen Ferrarin edelle. Näin jännistystä löytyisi edes yksittäisiin kisoihin, vaikka Ferrarin kaksoisvoittoja ei mikään muu estäkään kuin kuljettajien täydellinen säheltäminen (pienet virheet Ferrari pystyy vaivatta paikkaamaan paremmalla taktisella osaamisellaan ja ylivertaisella motivaatiolla).
TYLSÄ KAUSI - olemme niin ylivoimaisia!
http://www.iltalehti.fi/formulat/200803067345727_fo.shtml