Haista paska!:mad_old:AksuPaksu sanoi:moen (ja muutaman muun) fantasiat kävivät toteen :thumbfh:
Massan avautumisia odotellessa..Barrichello avautui Ferrari-vuosistaan
F1-historian kokenein ajaja Rubens Barrichello lausui brasilialaisen Globo-Tv:n haastattelussa paljastavia kommentteja vuosista 2000-05, jolloin hän toimi Ferrari-tallissa kakkosviulun soittajana. Barrichellon mukaan sopimuksessa ei ollut erillistä mainintaa siitä, että hän olisi tallin kakkoskuljettaja, mutta Michael Schumacher sai selvää erityiskohtelua ja Barrichello joutui tarvittaessa päästämään Schumacherin edelleen, kuten vuoden 2002 Itävallan kisan viimeisessä mutkassa.
- Sisäisesti olin useasti vihainen Itävallan tapahtumista. Kaikki sanoivat, ettei minun ja Michaelin välillä ollut eroa, mutta se oli silti hyvin epätasaista taistelua, Barrichello kertoi.
Vuoden 2005 USA:n tynkäkisan jälkeen Barrichello teki lopullisen päätöksensä lähdöstään Ferrarilta. Kisaan osallistui Michelinin rengasongelmien takia vain kuusi autoa, mutta Ferrari käski Barrichelloa hidastamaan ja päästämään Schumacherin edelleen, vaikka Schumacherilla ei ollut mahdollisuuksia maailmanmestaruuteen.
- Sillä hetkellä tiesin, että olisi aika lähteä. USA:n kisa oli päätökseni osalta ratkaisevassa asemassa
Wikipediasta löytyy tämmönen: http://en.wikipedia.org/wiki/Image:F1_team_budget_split.svgquartal sanoi:Olisi kyllä erittäin hauska nähdä jonkunlainen erittely tallin budjetista.
Moniko talleista on oma yrityksensä ja moniko vain yksikkö autotehtaan (tms.) sisällä? Tuskin FIA autotehtaiden budjetteja lähtee rajaamaan.FO110K sanoi:mitä noihin kustannusten leikkauksiin tulee, niin ymmärrettävää moinen toki on, mutta sinänsä hieman outoa että kv. autoliitto tulee sanomaan yrityksille paljonko he saa käyttää rahaa oman yrityksensä pyörittämiseen
Fordia ei taida Jaguar-kokeilun jälkeen kiinnostaa...sakuraba sanoi:Tolta listalta vois pari yhtymää ottaa osaa ykkösiin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Automaker
edit. Nissan, Volksvagen/VAG, Ford, GM...
Kia, AvtoVaz ja Huyndai :thumbup: :jaska:sakuraba sanoi:Tolta listalta vois pari yhtymää ottaa osaa ykkösiin.
Kuten ovat kaikki selväjärkiset tallipäällikötkin F1-varikolla. Minkäänlaiseksi "ansioksi" Mosleylle en tuota kyllä laskisi.Rälle sanoi:Olkaat Max Mosleysta mitä mieltä tahansa, hän on ollut oikeilla linjoilla kustannusleikkausten suhteen.
aika moni on "oma" yritys, mm. TTE, McLaren, Ferrari, Williams, RB, TR, FI... Renault, Honda ja BMW taitaa olla vain yksiköitä, not so sure niiden kohdallaWebSlave sanoi:Moniko talleista on oma yrityksensä ja moniko vain yksikkö autotehtaan (tms.) sisällä? Tuskin FIA autotehtaiden budjetteja lähtee rajaamaan.
tuskin Nissaniakaan, eikös niilläkin ala nyt vasta parantumaan toi taloudellinen puoli, tuskin on halua heittää rahaa heti palamaanburb sanoi:Fordia ei taida Jaguar-kokeilun jälkeen kiinnostaa...