ikej
Well-known member
- Liittynyt
- 17.9.2009
- Viestit
- 90
Olikin astetta pahempi mälli kuin mitä kuvittelin. :frown:
Elikkä Glock on vaan luuseri,joka ei uskalla ajaa BrasiliassaJoo, eikä tarvitse mennä viime vuodelta kertyneitä brassi-vihoja ottamaan vastaan...
Hmm..pitkittynyt Kobayashi kuume?
Mr Kamikaze Täytyy myöntää että mulla ei ole kovin hyvää analyysiä tarjota kyseisestä herrasta, muistan vaan että joitain outoja onnettomuuksia sattui.Toivottavasti Sato muuten saisi paikan jostain ensi kaudeksi! ehdottomasti yksi mun suosikkikuskeista.
Sato oli Jordanilla aivan onneton, samoin Hondalla, toisaalta taas ajoi Super Agurilla paikoitellen tosi hyvin. Hän on saanut mahdollisuutensa eikä käyttänyt sitä hyväkseen. Muihin luokkiin vaan, kokeilkoon nyt vaikka tuo Kobajashi jos niistä japanilaisista olisi johonkin.Mr Kamikaze Täytyy myöntää että mulla ei ole kovin hyvää analyysiä tarjota kyseisestä herrasta, muistan vaan että joitain outoja onnettomuuksia sattui.
Takuma Satoa on yhdistetty ensikaudeksi Panther Racing ja de Ferran Motorsports IRL talleihin huhuissa, Eli tuskimpa hänelle löytyy f1:kkösistä tallipaikkaa.Muihin luokkiin vaan, kokeilkoon nyt vaikka tuo Kobajashi jos niistä japanilaisista olisi johonkin.
Eli Bernie-vaarin mukaan muut eivät heränneet Brawnin ylivoimaan tarpeeksi nopsaa, koska tuumailivat, että "onhan tässä vielä kautta jäljellä, nou hätä!" :jaska:Ecclestone puhuu yhä F1-mitaleista
Ecclestone puhuu yhä F1-mitaleista Bernie Ecclestone ehdotti viime talvena, että Formula ykkösissä otettaisiin käyttöön uusi mitalijärjestelmä, jossa maailmanmestaruuden voittaisi eniten kisoja (kultamitaleja) voittanut ajaja. Tallit eivät hyväksyneet ehdotusta, joten se ei tullut voimaan. Ecclestonen idea sai syksyllä lisää kritiikkiä osakseen, koska Jenson Button olisi varmistanut mitalijärjestelmällä mestaruuden jo syyskuussa, mutta nykyisellä pistejärjestelmällä mestaruus on yhä ratkaisematta.
Auto Motor und Sport-lehden haastattelussa Ecclestone puolustelee yhä ideaansa.
- Tiedätte, etten pidä nykyisestä pistejärjestelmästä, ilmoitti Ecclestone ja vastasi kysymykseen Buttonin ylivoimasta: - Minun systeemilläni hän ei olisi voittanut noita kauden kaikkia avauskisoja.
- Brawn hyötyi vahvuudestaan kauden ensimmäisellä puoliskolla, mutta muut tallit olisivat heränneet aiemmin, jos mestaruus olisi ratkaistu voittojen perusteella. Minun järjestelmälläni Button olisi mestari, mutta toisena ollut kuljettaja ei olisi varmistellut toisena hänen takanaan toisin kuin nyt, koska eroa (voiton ja kakkostilan välillä) on vain kaksi pistettä, Ecclestone väittää.
Nykyinen pisteytysjärjestelmä pysyy F1-sarjassa voimassa myös 2010. Järjestelmä on ollut käytössä kaudesta 2003 lähtien.
Kyllä. Varsinkin kun tallit eivät saa jättää kisoja väliin tai koko osallistumisoikeus menee. Esim. Arrowsin loppumetreillähän oli tästä puhetta.Veikkaanpa että tässä uutisessa on taas pahanlaatuisia puutteita kielenymmärryksessä.
Se että artikkelissa pohditaan ovatko kaikki tallit mukana kauden alussa ja sitten vihjataan että ne tulisivat myöhemmin mukaan on melko varmasti väärinymmärrys. Bernie on melko varmasti sanonut ettei ole varmaa ovatko kaikki tallit mukana avauskisassa joka tarkoittaa että osa projekteista on kuivunut kokeen, ei sitä että ne tulevat myöhemmin mukaan:jaska:
Kyllä. Varsinkin kun tallit eivät saa jättää kisoja väliin tai koko osallistumisoikeus menee. Esim. Arrowsin loppumetreillähän oli tästä puhetta.
Kolarit Jordanilla Heidfeldin kanssa A1-Ringillä ja Kimin kanssa Monzassa vielä hyvässä muistissa. Tosin kotiradallaan äijä ajoi aina aika hyvin, Jordanilla ja BAR:lla. Harmi, että 2005-kausi meni niin kuin meni, mutta kiistaton tilastofakta on se, että Taku-san on historian menestynein aasialaiskuski 8. sijallaan kauden 2004 mestaruustaulukossa.Sato oli Jordanilla aivan onneton, samoin Hondalla, toisaalta taas ajoi Super Agurilla paikoitellen tosi hyvin. Hän on saanut mahdollisuutensa eikä käyttänyt sitä hyväkseen. Muihin luokkiin vaan, kokeilkoon nyt vaikka tuo Kobajashi jos niistä japanilaisista olisi johonkin.
Mulle on jäänyt erityisesti mieleen suoritus Kanadan GP:ssä 2007, kun Sato ohitti Super Agurillaan Alonson ja taisi kerätä silloin Super Agurin isoimman pistepotin yksittäisestä kisasta. Kyllä silloin riemu repesi, vaikka se kisa muuten olikin aika sekava.Sato oli Jordanilla aivan onneton, samoin Hondalla, toisaalta taas ajoi Super Agurilla paikoitellen tosi hyvin. Hän on saanut mahdollisuutensa eikä käyttänyt sitä hyväkseen. Muihin luokkiin vaan, kokeilkoon nyt vaikka tuo Kobajashi jos niistä japanilaisista olisi johonkin.