Balthazar
Luonnollisesti.
Tuota ei uutisessa mainittu enkä itse tunne Filipon alushousurituaaleja.Sue_me sanoi:Kait FM muisti sentään kääntää ne välillä...
Tuota ei uutisessa mainittu enkä itse tunne Filipon alushousurituaaleja.Sue_me sanoi:Kait FM muisti sentään kääntää ne välillä...
Siis wtf? Vaihdatteko ite useammin kuin kolmenpäivän väleinSue_me sanoi:Kait FM muisti sentään kääntää ne välillä...
Luulis sitä hikoilevan aika mehukkaasti kolmen päivän aikana. Ollaan kuitenkin Brasiliassa ja ajetaan formulaa...Mikkoz84 sanoi:Siis wtf? Vaihdatteko ite useammin kuin kolmenpäivän välein
Mitenköhän FA olisi pärjännyt jos autot olisi tehty Fisicoa varten. :dunno:jupla sanoi:- uutta autoa ei ole tehty Fisin ajotyyliä silmälläpitäen. Kuskien pitää sopeutua autoon (joka ei oikein onnistunut Fisilla 2005-2006, ajotyylin muutoksella meno oli ajoittain hyvää 2006)
Uuden Renault´n vahvuus on Symondsin mukaan se, ettei siinä ole heikkouksia.
Eihä miul muuta.
Täytyykö tää nyt alottaa taas miljoonannen kerran.......mun mielestä paljon pahempi provo kun mitä mä oon heittäny Kimistä koskaan. Eihän toki kaksinkertainen WDC formulaa osaa ajaa, tietenkään.......kyllä se Kimi on ainoa kuski ykkösissä. :dunno:mh_84 sanoi:Mitenköhän FA olisi pärjännyt jos autot olisi tehty Fisicoa varten. :dunno:
Ai siis ne olivatkin provoja, etkös aikaisemmin kieltänyt tämän.. :dunno:reason sanoi:Täytyykö tää nyt alottaa taas miljoonannen kerran.......mun mielestä paljon pahempi provo kun mitä mä oon heittäny Kimistä koskaan. Eihän toki kaksinkertainen WDC formulaa osaa ajaa, tietenkään.......kyllä se Kimi on ainoa kuski ykkösissä. :dunno:
Kyllä, ja kiellän edelleen, mutta kun ne järjestäen ymmärretään täällä provoiksi, niin miksei sitten Alonson kritisointia voi "ymmärtää" provoks.mh_84 sanoi:haha, miten se olikaan ettei täällä saa yhtään kritisoida (en edes kritisoinut, ainoastaan pohdein). Ja sanoinko ettei osaa ajaa?:doubtful:
Ai siis ne olivatkin provoja, etkös aikaisemmin kieltänyt tämän.. :dunno:
Tää keskustelu tuntuu jo tyrehtyneen, mutta pakkomielteisenä immeisenä :wink: täytyy lisätä tähän vielä:Mutta itse Mark Arnallin kommentteihin, niin tuo kilpailujen välinen kahden viikon jakso on yllättävän intensiivinen, ainakin omasta mielestäni. Pakko oli vähän miettiä ja suomennella läpi:
Su > Kisa 1.
Ma > Lepoa
Ti-(Ke-Pe) > Testiä (paluu Sveitsiin)
La > Lepoa
Su-Ke > Treeniä
To-Su > Kisa 2. viikonloppu
Tuolla kilpailukauden aikana toteutettavalla "kahden viikon jaksolla" saadaan väliviikkoon kaksi lepopäivää palautumiseen. Ensimmäisenä väliviikkona siis ajetaan yleensä 2-4 päivän testien aikana vähintään kisapituus per päivä ja seuraavana viikkona treenataan hapenottokykyä ja salilla neljä päivää. Tuo viikko onkin aika kiireinen, koska välipäiviä ei ole, vaan ollaan seitsemän päivää joko treenaamassa, radan varressa tai ajamassa.
Eli siis lepopäiviinkin kuuluu "kevyttä treeniä" ja hierontaa. Sitä en sitten tiedä, mitä tarkoittaa kevyt treeni... Jotenkin musta tuntuu, että mulla ja maratoonareilla on eri käsitys asiastaMonday is then a recovery day i.e. easy exercise and massage work.
"We always aim for active recovery sessions like swimming or very easy training."Braine sanoi:Eli siis lepopäiviinkin kuuluu "kevyttä treeniä" ja hierontaa. Sitä en sitten tiedä, mitä tarkoittaa kevyt treeni... Jotenkin musta tuntuu, että mulla ja maratoonareilla on eri käsitys asiasta
Iltasanomien mukaan näin... Siinä häviää formuloista taas yksi värikäspersoona.Briatore lähdössä Renault-tallista
25.1.2007 14:50
Renault-tallin värikäs tallipäällikkö Flavio Briatore ei aio enää jatkaa tehtävässään tämän kauden jälkeen.
- Tämä on viimeinen kauteni tallipäällikkönä. Aion siirtyä muihin tehtäviin, Briatore sanoo La Gazzetta dello Sportissa.
Briatoren mukaan hän ei halunnut jättää Renault-tallia vielä viime kauden jälkeen, koska tiesi tulossa olleista suurista muutoksista. Renault`llahan on tällä kaudella mm. kolme uutta kuljettajaa testikuskit mukaan luettuna, uusi rengaspartneri ja uusi pääsponsori. Lisäksi myös teknisellä osastolla on tapahtunut monia henkilövaihdoksia.
Briatore on luotsannut Renault`n kahtena edellisvuonna tallien sarjassa maailmanmestariksi. Tänä vuonna Renault tavoittelee kolmatta peräkkäistä MM-titteliä 280 miljoonan euron budjetilla. Tallin uusi ajokki esiteltiin keskiviikkona Amsterdamissa.
Enpä pitäisi tuota kummoisenakaan paukkuna, asiasta on puhuttu jo vuosia. Briatoren jatko Renaultin johdossa oli epävarmaa kauden 2005 jälkeen. Sitten hän ja Alonso jatkoivat kauden 2006 loppuun. Ja sitten Briatore vielä tämän kauden. Hän on siis viime vuodet ollut koko ajan lähtökuopissa ja tehnyt vain vuoden sitoumuksia.DaSilva sanoi:Ohhoho, aika paukku..
Tosin mitä on itse katsonut salilla kun aika turhan moni treenaa, niin eivät tyydy heilutteluun ja verrytteleen vaan VENYTTELEVÄT, jolloin äärimmilleen supistettua lihasta venytetään ja lihassyyt katkeavat. Samalla lähtee se 'esijännite' lihaksesta, eikä se seuraava sarja olekaan kevyempi kuin ensimmäinen.DaSilva sanoi:Toinen esimerkki, kovan kyykkysarjan jälkeen menee istumaan 5 minuutiksi ja menee tekemään seuraavaa sarjaa, jalat painavat tonnin eikä saa niistä mitään irti. Jos heiluttelee ja verryttelee jalkoja tuon kovan sarjan jälkeen 3 minuuttia niin seuraava sarja menee paremmin kuin em. tavalla.
Kauanko Bernie on ollu asemassaan? Tuli vain mieleen että kai hänellekin joskus korvaaja tulee..Ghost_Glove sanoi:Juu onhan Flaavion lähtö ollut tiedossa jo ainakin vuoden...
Ja voisin veikata, ettei hän kokonaan formuloita jätä vaan siirtyy johonkin muuhun hommaan. Ties vaikka Bernieks Bernien paikalle...
Olikohan Lewisin oma moka vai lähtikö Mäkkäristä siipi/ripustus/rengas?Lewis Hamilton ajoi rajusti ulos Valenciassa25.1.2007 19:07
Tulokaskuljettaja Lewis Hamilton selvisi säikähdyksellä rajusta ulosajosta F1-sarjan testeissä Espanjan Valenciassa torstaina. Hamiltonin käytössä ollut McLaren sen sijaan vaurioitui pahoin, eikä autoa saada korjattua perjantaiksi.
- Lewis ei loukkaantunut. Onnettomuuden syytä tutkitaan, McLaren tiedotti.
Brittikuljettaja Hamilton ajaa uransa ensimmäisen F1-kisan kauden avauskilpailussa Australiassa maaliskuussa. Hamilton, 22, on kautta aikojen ensimmäinen tummaihoinen kuljettaja formula ykkösissä.
STT-Reuters)
Ei omistajan tarvitse firmoistaan eläkeelle jäädä, ellei halua.Tuomas_M sanoi:Kauanko Bernie on ollu asemassaan? Tuli vain mieleen että kai hänellekin joskus korvaaja tulee..
Ei olisi ihme vaikka kaikki nuoZeiar sanoi:Olikohan Lewisin oma moka vai lähtikö Mäkkäristä siipi/ripustus/rengas?
WebSlave sanoi:Ei omistajan tarvitse firmoistaan eläkeelle jäädä, ellei halua.