Walkinshawsta jäi minulle aika ristiriitainen käsitys. Jo Jaguarin urheiluautoaikoina oli puhetta (bensa-?) sääntöjen kiertämisestä, eikä osuus Benettonin vilunkipelissäkään tainnut olla täysin mitätön. Arrows sitä vastoin oli kunniakas yritys nousta huipulle, mutta päätös tehdä omat koneet 1998 vei tallin velkakierteeseen, josta ei lopulta ollut nousemista. Osakkeiden myynti Morgan Greenfell -investointipankille vuosituhannen vaihteessa toi kaivattua lisäpääomaa pariksi vuodeksi, ja hetken näytti siltä, että mustaoranssit autot voisivat tuoda tuoreen tuulahduksen sarjan kärkeen. Lopultahan talli kaatui 2002, eikä silloinkaan täysin ilman ristiriitoja - Walkinshaw väitti, että hänellä oli jatkaja toiminnalle, mutta Morgan Greenfell näki mielummin tallin kaatuvan kokonaan kuin myi osuutensa tappiolla.