No mutta kun ne siivet saa liikkua toleranssien rajoissa!
Siitähän tässä on kyse. Mutta ausseissa viimestään nähdään mitä on muutettu ja mitä ei...
Mutta minusta ferrarin siipiä ei tee laittomaksi se, että siinä näkyy siiven laillinen liikkuminen ylimmän siiven avulla. Ja vielä kerran jos tässä jupakassa on kyse tuon ylimmän siiven liikkeistä. Niin voi toki olettaa koska se on ainoo mikä näkyy incar kuvissa.
Zeiar sanoi:
Mutta mitä siihen Ferkkuun tulee, niin olen edelleen sitä mieltä, että siipi on laiton, jos sen liitoksesta on tehtävä tarkoituksella joustava saadakseen siiven toimimaan halutulla tavalla.
Onko se väärin jos siiven annetaan TARKOITUKSELLA joustaa yhtälailla kuin muidenkin tallien siipien? Ferrarilla nyt vaan näkyy selvästi tuo etusiiven päiden taipuminen(mikä siis vetää mielestäni tuon ylimmän siiven irti nokasta).
Zeiar sanoi:
Kuvittelin, että Williamsin osalta tarkoitettiin varsinaisen etusiiven ylintä profiilia. Eli mun moka sen osalta.
Aattelinkin, että nyt ei puhuta samoista jauhoista. Mutta täsmentäisin vielä sen verran, että jos tarkoitit williamsin varsinaisen siiven ylintä profiilia niin ei se kyllä ole edes nokassa kiinni. Ainakin niin väittäisin. Yleensähän etusiivet ovat vain alimmasta profiilistaan kiinni nokassa. Joten williamsilla taitaa nuo kaksi ylintä profiilia olla kiinni vain päätylevyissä.