HehhehMusta Pekka sanoi:Hei Moi ja kukkuluuruu, tulin just lomalta ja olis pari videoo testeistä
Shumi ei pidä Rosbergin testeistä - jotenka... Shumi style !
Burtin kolari espaniassa...
Siinä vähän esimakua testeistä, kyllä oli rajua menoa...
F1 Challengehan se siinä... on viä paljo enemmän paljo parempia videoita mutta en jaksa niitä täällä levitellä...J.Heldenview sanoi:Hehheh
Onks peli F1-challenge vai mikä, näyttää sen verran jäällä luistelemiselta tuo meno
Asiaa Asiaa !Karpow sanoi:Barrichello murskasi Mugellon rataennätyksen
09.02.2004 20:42
Brasilialaiskuljettaja Rubens Barrichello ajoi maanantaina Ferrarin uudella F2004-autolla Mugellon radan uudeksi epäviralliseksi kierrosennätykseksi 1.18,704.
Barrichello ajoi Firenzen lähellä sijaitsevalla radalla päivän aikana 74 kierrosta. Michael Schumacherin vuonna 2002 ajama ennätys alittui yli kahdella sekunnilla.
Ferrari jatkaa uuden autonsa testejä Fioranon radalla tiistaina.
(MTV3)
---
Eli näin kovaa menee jo uusi Ferrari. Täytyy sanoa, että odotukset ja alun innostus Kimin mestaruusmahdollisuuksien suhteen ovat laskeneet melkoisesti parin viimeviikon aikana. Näyttäisi siltä tällä hetkellä, että mestaruudesta taistelevat Williams ja Ferrari. Barrichellon puheet Renaultista voidaan varmaan jättää omaan arvoonsa. Tuskin Renault mestaruustaistoon yltää. Ehkä pari osakilpailuvoittoa voi irrota kuitenkin.
No, seurataan miten MP4-19 toimii seuraavissa testeissä ja toivotaan, että vauhti paranisi. Australiassa se totuus kuitenkin vasta nähdään... Fiilikset ovat kuitenkin aika laimeat tällä hetkellä. Jos ei Kimi pärjää, niin sitten pidetään Montoyan puolesta peukkuja. Pääasia on kuitenkin se, että Ferrarin valtakausi päättyisi.
Vai hämääkö Ferrari Laarenmaisesti kaikkia muita talleja:eek!:belated sanoi:edelleenkin Rubens painaa vanhalla autolla Espanjan testeissä.. onkohan käyny niin, että uuden auton kanssa Ferrarilla on asiat pahasti pielessä ja sitä ei muitten autojen seuraksi voi samalle radalle tuoda..
en näe tuossa kyllä mitään lisäsiivekettä paitti jos tarkoitatte tuon oikean siivekkeen alla olevaa levyä? eihän se edes tuota downforcea koska siinä ei ole edes mitään kulmaa...kessel sanoi:Onko Ferrarin uusi siipi tuo takasiiven alla oleva "läystäke"?
Joo, eihän siinä tarvitse paljoa olla lentokoneen siiven muotoa (väärinpäin, tietty), kun se jo tuottaa hieman downforcea. Toisaalta, onko tuo semmoisella linjalla, että estäisi "suuttimista" tulevien höyryjen pääsyn sekoittamaan takasiivelle menevää ilmavirtaa? Oli mikä oli, mutta jos kysytään niin väittävät sitä noiden "aironhankaimien" tueksi.E. Tuhero sanoi:Toisaalta eihän downforcea kulmalla tuoteta....
Siivekkeen kulmallahan sitä justiinsa tuotetaan ! (ainakin tavallaan)E. Tuhero sanoi:Niin, tiedä sitten mikä sen tarkoitus on... ehkä vain tasata ilmavirtaa ja poistaa pyörteitä... joten kutsutaan sitä läystäkkeeksi paremman tiedon puutteessa... Toisaalta eihän downforcea kulmalla tuoteta....
Mielenkiintoinen huomio on myös nuo ilmanpoistoputket pakoputkien vieressä. Taitaa hainevät olla historiaa Ferrarillakessel sanoi:Onko Ferrarin uusi siipi tuo takasiiven alla oleva "läystäke"?
Niimpä, varmaan päästää vähä moottorin kuumia ilmoja pois... miksei muilla oo tollasta ? ei ainakaa koneitten varmaa pitäis poksahdella :doubtful:Ratahans sanoi:Mielenkiintoinen huomio on myös nuo ilmanpoistoputket pakoputkien vieressä. Taitaa hainevät olla historiaa Ferrarilla
Etsi kuva F1-autosta.Musta Pekka sanoi:miksei muilla oo tollasta ?
No annappa kuvia missä olisi? en ole ainakaan paljo nähnyt paitti jotai ilman puhaltimia ponttooneista mutta mitä järkeä olisi ohjata ilma moottorista auton bonttoonien etuosaan no annappa kuvia noista savupiipuista ? :doubtful:Otto Hokkanen sanoi:Etsi kuva F1-autosta.
Ota silmä käteesi.
Kyllähän joka autossa on jonkinlaiset "savupiiput" tai muut reiät tuohon tarkoitukseen. Ennen lämpöiset ilmat ulostettiin yleensä sivuponttoonin kyljen takaosessa olevasta aukosta, nykyisin (ainakin lähes) poikkeuksestta ponttoonien päältä.