No jaa, ei Ferraria kannata vielä tyrmätä ennen kauden alkua. Tulokset riippuvat aika paljon varmaankin renkaista, nehän taisivat olla viime kaudella Ferrarin suurin murhe. Pastan purijat uskoo nyt selvästi että vanhallakin autolla pärjää kunhan renkaat toimii hyvin. Sitä ei voi kukaan ulkopuolinenkaan ryhtyä kiistäämään, jos e sitteni tiedä mistä vaisuhko F2003 auton vauhti johtui. Nyt kun Bridgestonen asiakkaat ovat vähentyneet ennestään, ja Sauberillakin on autonaan täysin suora Ferrari kopio, renkaita tehdään melko varmasti lähes täysin Ferrarin ohjeiden mukaan. Siitä saatava etu on aika paljon vielä hämärän peitossa. Pitkällä aikavälillä sillä "ferrarimaisuudella", me vs. kaikki voi tuskin voittaa, yhdellä kaudella ehkä vielä muutamia kisoja jos auto ja renkaat saadaan hyvään iskuun. Veikkaan että tällä kaudella Ferrari syöksyy tulosliuskassa alemmas kuin aikoihin, sai Ferrari vaikka tuhat uutta rengasmallia...
Ai niin, tuohon autoon voi ilmaantua vielä ennen kauden alkua se Williams-tyyppinen keula. Jotenkin vain tuo keula ei näytä uskottavalta, ne etusiivekettä kiinni pitävät levythän on epätavallisen keskellä, ei edes siellä laidoilla. Syy siihen miksi sitä keulaa ei ole vielä siinä nyt, voi olla se ettei Ferrari saanut vielä törmäystestejä suoritettua, vaikka niin luulivat, eivätkä nyt halua viivästyttää uuden auton ottamista testikäyttöön lopulta niin pienen mursu-keulan edun vuoksi. Keula otetaan käyttöön sitten kun saadaan törmäystestit suoritettua, eli aika varmasti ennen kauden alkua. Vanha keula oli varovainen ja varma ratkaisu tähän väliin, saadaan auto radalle ja kilometrejä alle. Se kertoo jotain Ferrarin "hädästä", ennen siellä taidettiin odotella pitkälle kauden alkamisen jälkeenkin, nyt taas lykätään auto radalle jo ennen sen täydellistä valmistumista.
No voi se syy olla siinäkin että auto oli keulaa lukuunottamatta täysin valmis, turhaan sitä olisi pidetty tallissa piilossa odottamassa törmäystestejä...