Nyt kun vielä saisi vanhan ja uuden vierekkäin! Vai onko ne tuossa!Observer sanoi:
Tätä minäkin epäilen, mutta täytyy kyllä kaikenkaikkiaan sanoa että aikamoinen pettymys. Onhan auto tietysti kaunis, ei sitä voi kiistää, mutta eroavaisuudet GA:han on kuitenkin aika mitättömät.oskari sanoi:Ei tosin olisi ensimmäinen kerta, kun autossa on eri siivet esittelyssä ja radalla. Kyllä vielä on mahdollista että jotain uutta ilmenee etusiipiin liittyen.
ensin [/B]
Ohjailevat ilmaa jarrujen jäähdytykseen?Duunari sanoi:onhan tuo iha erilainen ku katsoo noita yläkuvia
edit mitkä nuo mustat liuskat mahtaa olla ku tulee etusiiven alta. tuossa yläkuvassa näkyy.
Itseasiassa suurin hyppäys lienee 95-96 vaihteessa.. Tai ainakaan 96 Ferrarissa ei juuri ollut yhteistä 95 Benettonin kanssa. Vastaavasti 97 Ferrari erosi hyvin selvästi 96 Ferrarista.. Mutta muuten kyllä samaa linjaa on noudatettu..pmv sanoi:Itse en kyllä odottanut mitään valtavaa vallankumousta, päinvastoin tällainen evoluutio oli aivan odotettu ratkaisu. Byrnen ja Brawnin autot ovat vuodesta 1992 lähtien noudattaneet melko pitkälle samaa kavaa, eli eroa edellisvuoden autoon on vaikea nähdä. Suurempi hyppäys nähtiin vain 2002. Silloin erityisen vakuuttavaa oli auton takaosan kapeus. Sinänsä tuo näennäisen konservatiivinen linja on tuonut hyvää tulosta. Kaikesta huolimatta GA:n voittoprosentti oli yli 50%(7/13), mikä on mille tahansa f1 autolle älyttömän hyvä saavutus.