Coni sanoi:
Menihän se yks Ferrarin kone tässäkin kisassa, että ei todella ole varaa juhlia. On otettava niin kauan huomioon kunnes autot tulee muutaman kisan ajan luotettavasti maaliin, niin asiakasmoottorit kuin päätallin moottorit.
Meni vai??
Sutilin ja Vettelin keskeytyksen syyks on merkattu 'hydraulics' ja Sutil sanoikin muistaakseni kisalähetyksessä jotain vaihdeaskin suuntaan tai jotain...
Ja Vettelin keskeytyksestä mun mielestä jo näkikin, että kone ei leiponut kiinni, sillä savut eivät tuleet "suuttimista" vaan jostain vaihdeaskin paikkeilta.
Joten itseasiassa mielestäni yhtään Ferrarin myllyä ei lauennut kisass tänään.
Toki noi hydrauliikka ongelmat liittyvät moottoriin tavalla toisella...
Mutta myös tuo Ferrarin asiakastallien jäähdytysratkaisut ovat varmasti merkittävässä roolissa. Ja STR:llä ja Forcellahan jäähdytyksen perusta on jo aivan eri kuin Ferrarilla itsellään. Siinä missä Ferrari luottaa vain kiduksiin on asiakastalleilla pääpaino piippujen käytössä...
Sitä en sit ole oikea ihminen sanomaan, että voidaanko tästä vetää suurempia johtopäätöksiä. Mutta se voidaan sanoa ainakin että jäähdytyksillä on varmasti eroa.