Ferrari F60

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Tiedä sitten miten merkittävä uutinen on se, että Schumi aikoo olla Ferrarin mukana ainakin Australiassa sekä Malesiassa.
Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
Ei, vaan sillä, että Schumacherilla oli/on ollut kokemusta vanhemmista fykkös-autoista ja sitä hänen tietämystään ehkä tarvitaan, kun ei ne mekaanikot kaikki voi olla samanlaisia kuin mitä entisaikaan oli, ennen kuin hän alkoi voittamaan putkittain. EDIT: Schumacher ei siis jakoavaimella värkäillyt aikoinaan, eikä nytkään.
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
Ei kai Schumacher siellä ole pelkästään Massan takia. :doubtful: Kaipa hän neuvoisi Kimiäkin (jota alunperin suositteli oman paikkansa perijäksi) vaikka ihan kädestä pitäen jos olisi tarvis, mutta Kimiäpä ei taida kiinnostaa. ;)
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Kai se Schumacher pyörii varikolla ennemminkin ihan siksi, että ei satu olemaan parempaa tekemistä ja saa ilmaisen matkan Ferrarilta.
Auton kehittäjänä tai varsinkaan kilpakuskien neuvojana Schumacherista on nykyisellään enää juuri mitään apua.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8796
Sijainti
Vantaa
Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
Herää kysymys, miksi Schumacher ei saa auttaa Massaa jos siitä on kerta hyötyä? Kenties Michael on tarjonnut apua myös Kimille, muttei sitä kiinnosta se ;)

Minusta se on loogista, että Schumacher antaa tietotaitonsa Massalle ja Räikköselle.

EDIT: Camon oli ilmaissut asian jo ylempänä!
 

Poistettu jäsen 5082

Guest
foorumi tuntuu olevan täynnä schumin vihaajia, noh sallittakoon se heille olihan siihen joskus aihettakin kait :dunno:
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8257
Sijainti
Helsinki
Vihaajia? Painava sana, jota en tässä yhteydessä käyttäysi jos pohditaan sitä, että mitä hyötyä Schumista on Kimille tai Massalle :rolleyes:
 

Janppa

Well-known member
Liittynyt
28.3.2009
Viestit
66
Eiks Ecclestone katsonu Michaelia silmiin? Ja protesti peruttu?
Pöönin rahoilakun ajavat....
Luitko uutisen...

"Vedimme protestimme pois lajin edun nimissä. Jätämme nyt FIA:n ja lajin teknisen työryhmän päätettäväksi, mitä asialle tehdään, Michael sanoi Autosport.comin mukaan."
 

talakem

Iltalehden toimitus
Liittynyt
4.3.2002
Viestit
3610
Luitko uutisen...

"Vedimme protestimme pois lajin edun nimissä. Jätämme nyt FIA:n ja lajin teknisen työryhmän päätettäväksi, mitä asialle tehdään, Michael sanoi Autosport.comin mukaan."
Luin luin senjälkeen kun Bööni toimi...
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä tuo hääviltä näytä suorituskyvyn suhteen. Ongelmana taas renkaiden saaminen toimimaan. Felipe veti lukkojarrutuksia turva-auton takana, jotta sais vähän lämpöä niihin.:eek:

Edith... Niin, juu, kirsikkana kakun päälle tukivarren pettäminen Sössö-Nipalla ja tasauspyörästö Kimillä. Toki taktiikka oli se kermavaahto kisassa.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Ihmettelen tuota Ferrarin hankaluutta renkaiden kanssa. Eikö heillä pitänyt olla etua muihin nähden pehmeiden renkaiden kestävyydessä? Massa sanoo, että renkaat olivat pilalla jo 5 kierroksen jälkeen. Ja tietysti kovia ei saatu lämpenemään. Massa sanoo, että eritysesti heidän autollaan on vaikeuksia kummassakin asiassa?:dunno:

Q. What can you tell us about the pace of the car in relation to the rest of the grid?

FM: It was not so easy on the race. On the soft tyres we were struggling, on the hard tyre we were struggling a lot to get the tyres working. If you take the whole race, we had the Brawn which was in another planet, then we had the Red Bull - Vettel was quite strong, quite a good pace, maybe a bit better than us. Then we had Kubica who was also competitive. I think we are in the middle of these teams.

We are competitive, we can be a little bit more, we expect to be more to be honest. I think this track is also difficult, there is no grip so with the soft tyres you destroy them quickly. You have the very good grip but you destroy them quickly. The hard tyres doesn't work, it's difficult to get them working especially after the safety car. You saw many people struggling completely. Especially with our car on this type of surface grip and together with the tyres it was very difficult to make it work.

Q. Can you explain the strategy in more detail?

FM: Well to be honest I was lap 15 and Kimi was lap 14. In the normal circumstance that is more to the three stops like many people were. And then we came in much earlier than that, lap 11 maybe, and Kimi came even before me. They decided to put more fuel in Kimi's car and keep me in on three stops. But then we had a safety car straight away which destroyed my strategy completely.

Q. When the soft tyres started to go off was it very sudden?

FM: After five laps straight away you are starting to suffer completely at the rear.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös