Oberfeldwebel
Ylivääpeli
- Liittynyt
- 6.9.2003
- Viestit
- 4275
Ei mitään uutisarvoa.Tiedä sitten miten merkittävä uutinen on se, että Schumi aikoo olla Ferrarin mukana ainakin Australiassa sekä Malesiassa.
Ei mitään uutisarvoa.Tiedä sitten miten merkittävä uutinen on se, että Schumi aikoo olla Ferrarin mukana ainakin Australiassa sekä Malesiassa.
Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?Tiedä sitten miten merkittävä uutinen on se, että Schumi aikoo olla Ferrarin mukana ainakin Australiassa sekä Malesiassa.
Ei, vaan sillä, että Schumacherilla oli/on ollut kokemusta vanhemmista fykkös-autoista ja sitä hänen tietämystään ehkä tarvitaan, kun ei ne mekaanikot kaikki voi olla samanlaisia kuin mitä entisaikaan oli, ennen kuin hän alkoi voittamaan putkittain. EDIT: Schumacher ei siis jakoavaimella värkäillyt aikoinaan, eikä nytkään.Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
Ei kai Schumacher siellä ole pelkästään Massan takia. :doubtful: Kaipa hän neuvoisi Kimiäkin (jota alunperin suositteli oman paikkansa perijäksi) vaikka ihan kädestä pitäen jos olisi tarvis, mutta Kimiäpä ei taida kiinnostaa.Hieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
Enpä kyllä tiedä mitä rätinää tarkoitit, itse lähinnä kuulostelin että videokameran mikkiparka on äärirajoillaan moottorien paukkeessahttp://www.youtube.com/watch?v=4pb40zPXeqw
Onko tuo rätinä KERS vai mikä, MClarenin kierrosrajotin ?
Anyway, mahtavat äänet, "kunpa sais olla mukana"
Onko tietoo ketkä kuskit olivat puikoissa?http://www.youtube.com/watch?v=4pb40zPXeqw
Onko tuo rätinä KERS vai mikä, MClarenin kierrosrajotin ?
Anyway, mahtavat äänet, "kunpa sais olla mukana"
Muistaakseni Heikki ja Kimi, ainakin kypäristä voisi päätellä näin.Onko tietoo ketkä kuskit olivat puikoissa?
Kimi ja Heikki testaamassa Barcelonassa tässä kuussa.Onko tietoo ketkä kuskit olivat puikoissa?
Herää kysymys, miksi Schumacher ei saa auttaa Massaa jos siitä on kerta hyötyä? Kenties Michael on tarjonnut apua myös Kimille, muttei sitä kiinnosta seHieman ihmetyttää Schumacherin mukanaolo. Onko hänen päämääränsä estää Kimistä muodostumasta Ferrarin supersankari, kun yrittää niin edistää keskinkertaisen Massan pärjäämistä? Omana kilpa-aikanaan panttasi jopa säätöjään tallikavereiltaan autosta, joka on suunniteltu hänen ehdoillaan. Mistäs nyt tuollainen avustusinto?
Eiks Ecclestone katsonu Michaelia silmiin? Ja protesti peruttu?Maranellon orhi siis joutunee vielä FIA:n syyniin. Ilmeisesti Williams pitää niitä "peilinpidikkeitä" laittomina? Taitaa Red Bullillaki olla jotain ilmanohjainta niillä seuduilla.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2009/03/847075
Luitko uutisen...Eiks Ecclestone katsonu Michaelia silmiin? Ja protesti peruttu?
Pöönin rahoilakun ajavat....
Luin luin senjälkeen kun Bööni toimi...Luitko uutisen...
"Vedimme protestimme pois lajin edun nimissä. Jätämme nyt FIA:n ja lajin teknisen työryhmän päätettäväksi, mitä asialle tehdään, Michael sanoi Autosport.comin mukaan."