Ferrarin vauhti ei toistaiseksi aiheuta suurempaa huolta. Kimi ainakin pystyi ajamaan nopeita kierroksia ja viimeinen kiri pehmeillä ajavia kärkikuskeja vastaan jäi näkemättä. Massalla taas oli menossa jokin erikoinen taktinen kuvio, tai sitten vain pilasi itse renkaansa. Ei vaikuta kovinkaan optimaaliselta ajaa kahta lyhyttä stinttiä kolmannen ollessa lähes puolet kisapituudesta. Tai ehkä hänelle suunniteltiin vielä kolmatta pysähdystä...
Luotettavuus ja kisataktiikat ovatkin sitten toinen asia. Erojen ollessa pieniä riskitaktiikat ja väärät arviot maksavat aivan liian paljon sijoituksia. Turhaa kritisoida kuljettajan motivaatiota, kun sijoitus putoaa väärän taktiikan seurauksena kymmenen huonommalle puolelle ja ero kärkeen kasvaa. Parina viime vuotena Ferrarilla on ollut vielä varaa huonoihin valintoihin, kun vastassa on ollut enimmäkseen vain McLaren sekä BMW ja palkintosijoitus on sekoiluista huolimatta ollut mahdollinen. Viime kisaankin molemmat Ferrarit lähtivät liian painavina valittuihin renkaisiin nähden. Ehkä tankissa oli mukana hieman pelivaraa mahdollisen turva-auton takia, mutta kovin moneen kisaan ei ole varaa lähteä samalla tavalla. Toivottavasti hapuilu johtui juuri Australian radan ennalta-arvaamattomasta renkaiden kulutuksesta. Muuten saa kauhulla odotella tulevia sekoiluja.
Kimin suhteen luottoa löytyy, oli ulosajo sitten itse aiheutettu tai tekninen vika. Omasta mielestäni Ferrarit pystyvät hyvinkin ajamaan sijoista 1-4 tälläkin hetkellä, kunhan vain taktiikat toimivat ja autot kestävät. Eivät ne Brawnin kaksoisvoitot mitään itsestäänselvyyksiä ole. Jos Barrichello jatkaa samanlaisia otteita, niin hän ei tule kovin usein palkintosijoilla olemaan. Buttoninkin pehmeiden renkaiden kestävyys ja mahdollinen vauhdin putoaminen jäi näkemättä. Brawnin luotettavuudesta ja sopivuudesta kaikille radoille ei vielä osaa sanoa juuri mitään.