Calvin
Well-known member
Mikäli nyt oikein muistan, niin sellaiset kaverit kuin Senna ja Prost eivät aikoinaan hirveästi hihhuloineet (tuuletelleet) voittojaan. Niin kuin ei Kimikään. Tyyliin: totta kai mä voitin, kuinkas muuten? Natural born winner. Kun taas Schumi ja Alonso on sellaisia pikkukakaroita jotka ei pysy nahoissaan kun ovat saaneet jotain yllätyslahjana, sen sijaan että tietäisivät että heillehän se voitto totta kai kuuluikin.Miss Piggy sanoi:No, nämähän on makuasioita nämä voitonjuhlimisasiat. Ja toivon mäkin, että Massan itsetunto kasvaa menestyksen suhteen ensi kaudella.
Ja mitä lapsellisuuteen tulee, niin kyllä 25-vuotiaana on vielä aika lapsellinen musta aina. (Siis itekin olen 26 ja pidän itseäni ihan pentuna.:ahem: )
Schumin tyylistä juhlia voittoa mä(kin) olen aina pitänyt. Niitä voitonjuhlia tulee ikävä... Mutta jokainen tavallaan. Mä en ole kanssa tykännyt Kimin tyylistä "juhlia" voittoja, mutta toisaalta se on Kimin tyyli, miksikäs se siitä muutuis. Eikä kai tarvitsekaan. Jokainen juhlii tavallaan. Mehän saadaan valita sitten ketä halutaan kannattaa sen mukaan kenen käytös miellyttää.:wink:
Heh heh, pääsinpäs tylyttämään.