Miss Piggy sanoi:
No ensinäkään ei musta Felipe ole jäänyt 12-vuotiaan tasolle jne.
Ja kyllä jokainen saa omalla tavallaan juhlia voittoa. Mitä varten Massa ai sais olla ylpeä itsestään ja voitostaan kotikisassa?
Ja vielä on pakko kai naispuolisena lisätä se, että mä EN tykkää tummista miehistä, joten EN pidä Massaa sympaattisena esim ruskeiden silmien takia, jos sitä ajoit takaa...:jaska: :doubtful:
1. Tottahan toki jokainen saa omalla tavallaan juhlia voittoa. Ei tässä siitä olekaan ollut kysymys.
2. Sehän on vain hienoa, että Massa on ylpeä itsestään ja voitostaan. Oli kotikisa tai ei.
Olisi hyvä, jos teillä kanssasisarilla/veljillä, olisi sen verran aikaa/tahtoa selvittää viestien sisältöä/tarkoitusta, ettei tarvitsisi moneen kertaan selvittää asiaa.
Siis, mielestäni Massan uhmakas käyttäytyminen voiton hetkellä - se miten hän tämän voiton(tai paalun) tuo yleisölle julki - antaa ymmärtää, että hän olisi lapsekas persoona. Tätä tukee hänen tyhjänpäiväinen representeeraus lehdistötilaisuuksissa. Lähinnä sellainen turhan selittäminen: " I had a good lap and it was good because I had a good lap jne jne". Hohhoijakkaa, Kyllä se aurinkokin varmaan paistaa, jos aurinko paistaa... Voi olla, että olen väärässä, mutta sellainen mielikuva minulle on jäänyt.
Ehkä näemme uuden ja itsestään varmemman Massan ensi kaudella. Se olisi suorastaan hienoa, koska tollanen käyttäytyminen saa mun selkäkarvat pystyyn.