Hei miettikää nyt vähän et onko se teidän mielestä vai ihan todellisen olosta ku Ferrarit ohitti muut kisassa kuin ilmaa vaan????????????????
Herätkää!!! Kyllä mäkin olisin ollu yhtä ihmeissäni jos Mika ja David olis tehny ton saman tempun, eli ohitellu kaikki kuskit ilman pienintäkään ongelmaa! Eihän Schumi ja Ruubenssi melkein edes taistellu et pääsis ohi muista, vaan he menivät ihan ku radalla ei olis muita ollukkaa... Näyttikö se teidän mielestä todellakin reilulta peliltä????? Siinä mä sitte vaan oottelin et millon ne menee ohi Häkästäki...
No onneks pistetilanne on taistelussa Schumi-Mika pahimmassa tapauksessa "vaan" 39-pistettä Schumin hyväks ennen sitä pelastavaa Espanjan GP:tä, jolloin muillakin on mahdollisuus voittaa kuin Mikhaeli Suutarisella... Mut jos Fia ei olis hyväksyny sitä luistonestoa lailliseks Espanjasta lähtien, ni sitte vois Mika sanoo hyvästit kolmannelle mestaruushaaveelle tällä kaudella...Nimittäin Schumin pistetilanne taitais olla kauden lopussa 170-pistettä tällä laittomalla autolla ajellessa... Mä olen nyt tän kisan jälkeen ihan varma siitä et Ferrari käyttää laittomaa luistonestoa. Eikä ole epäilystäkään etteikö käyttäis!!!!!! Ja se siinä on pahinta ettei Ferraria pystytä pysäyttää siitä rikkeestä! Nyt ei sitte voi muuta ku toivoa ettei Brasiliassa ja San Marinossa satais, ni vois Mikallaki olla jonkinlaiset mahdollisuudet voittoon...