AnttiL
Reittinörtti
AI-dronen kuvaamia tiktokkejaEn oikein ymmärtänyt tuota kuvaushommaa. Siis ei kuvattaisi normaalimateriaalia vaan jotain ??? mikä yhdistettäisiin digitaaliseen sisältöön?
AI-dronen kuvaamia tiktokkejaEn oikein ymmärtänyt tuota kuvaushommaa. Siis ei kuvattaisi normaalimateriaalia vaan jotain ??? mikä yhdistettäisiin digitaaliseen sisältöön?
Sama. Ei oikein avautunut, että mitä tässä nyt haettiin takaa ja mitä se sitten säästäisi.En oikein ymmärtänyt tuota kuvaushommaa. Siis ei kuvattaisi normaalimateriaalia vaan jotain ??? mikä yhdistettäisiin digitaaliseen sisältöön?
Tuossahan on vinha pointti että me kuvausryhmät pätkien varsilta voisi unohtaa kokonaan. Autojen kamerat ja kopteri riittävät hyvin. Toki säästö siitä olisi aika mitätön.ainakin joku voisi selittää Abiteboulille mikä televisioinnissa/striimauksessa maksaa ja mikä ei. Kuvat ei siirry kännykkään autojen onboardeista ilmaiseksi ja dronetkaan ei lennä vielä itsestään.
Olen eri mieltä. Paljon enemmän näyttävyyttä saadaan ulkokameroista.Tuossahan on vinha pointti että me kuvausryhmät pätkien varsilta voisi unohtaa kokonaan. Autojen kamerat ja kopteri riittävät hyvin.
Kuinkahan paljon promoottori tienaa tv-oikeuksilla?Yhä enevässä määrin yllätyn kun käyn jonkun alle 40v henkilön kotona, että eikö teillä ole tv:tä ollenkaan, joten jos tv ei ole vielä kuollut, niin se on sitä 5 vuoden päästä kyllä.....siinä hän on oikeassa joku vaihtoehtoinen formaatti on löydettävä, tv tuotteeseen satsaaminen on kun investoisi lankapuhelimiin
Niin tai sanoi että Rally1-autot voisi pohjautua Rally2-luokkaan (eli jonkinlainen Rally2+hybridi ehkä) _jos_ sillä saataisiin Citroen, Skoda yms mukaan. Toki helppo vetää mutkat suoraksi samoin kuin siitä Latvalan kommentista.Onko hän ensimmäinem Rally 1 toiminnassa mukana oleva, joka julkisesti haluaa rally 2 pääluokaksi.....
Samaa mieltä. Tuo todella paljon näyttävyyttä. En tiedä mikä on sitten yleinen näkemys, mutta pelkkä onboard-kuva käy vähän tylsäksi.Olen eri mieltä. Paljon enemmän näyttävyyttä saadaan ulkokameroista.
Tämä jää hieman avoimeksi mitä hän tällä kommentilla tarkoitti. Mutkia vetää kyllä suoraksi, en tiedä miten Skoda ja Citroen tulisivat mukaan hänen ehdottamilla säännöillään, kun he eivät ole tehdastallina mukana edes r2ssa....Niin tai sanoi että Rally1-autot voisi pohjautua Rally2-luokkaan (eli jonkinlainen Rally2+hybridi ehkä) _jos_ sillä saataisiin Citroen, Skoda yms mukaan. Toki helppo vetää mutkat suoraksi samoin kuin siitä Latvalan kommentista.
Onko mahdollista että kyseinen kommentti on käännetty Suomeksi päin honkia joka ei kerro koko kontekstia?Sama. Ei oikein avautunut, että mitä tässä nyt haettiin takaa ja mitä se sitten säästäisi.
Tuskin tienaavat lähellekkään mitä suurin osa urheilulajeista tienaa tv oikeuksilla. Ralli ei satu olemaan televisio ystävällisin laji näyttää. Jos kyseisillä oikeuksilla oikeasti tienattaisiin tajuton määrä rahaa niin WRC toitottaisi paljon rahaa tekevät oikeuksista.Kuinkahan paljon promoottori tienaa tv-oikeuksilla?
Onboard-kuva on pidemmän päälle aika tylsää katsottavaa huomioiden kuvanlaadun, joka usein on ymmärrettävistä syistä huono.Samaa mieltä. Tuo todella paljon näyttävyyttä. En tiedä mikä on sitten yleinen näkemys, mutta pelkkä onboard-kuva käy vähän tylsäksi.
Itse tykkään kyllä onboardeista livenä. Näkee minkälainen pätkä on, missä kunnossa, miten on katsojia, onko pahoja tai pahoiksi muodostuvia paikkoja, tilanteet saadaan usein onboardeista. Onboardit tuovat vauhdintuntua. Onboardit antavat myös sen vaikutelman, että rallia ajetaan laajalla alueella, ei vaan rajatulla muutaman mutkan osuudella. Ulkokuva täydentää tätä, mutta ei itsessään anna kaikkea. Ulkokuva paikkaa myös silloin, kun linkki onboardeihin ei toimi. Helikopterikuva on aina hyvää bonusta, usein sellaista maisemakuvaa että oioi.Onboard-kuva on pidemmän päälle aika tylsää katsottavaa huomioiden kuvanlaadun, joka usein on ymmärrettävistä syistä huono.
Tienvarsi/ulkokamerat antavat paljon enemmän sohvaseuraajalle.
Eipä tässä nyt mitään uutta ollut (pl. ehkä sopimussakon merkitys), M-Sportin jatkosta puhutaan joka tapauksessa harva se vuosi.https://www.is.fi/ralli/art-2000009877055.html
Että tämmöstä......
Ehkä voidaan sanoa, että siityminen rally2 iin ei ehkä toisi lisää automerkkejä, mutta vois ehkä säilyttää edes kaikki nykyiset.....
Lisäksi kirjoittajana on Miika Wuorela, joka on taitava dramatisoimaan asioita.Eipä tässä nyt mitään uutta ollut (pl. ehkä sopimussakon merkitys), M-Sportin jatkosta puhutaan joka tapauksessa harva se vuosi.