Foorumistit törmäilee!

Zep

Well-known member
Sijainti
Veteli
Jaahans, täällä oli tällanenkin topikki.

Otto Hokkaseen "törmäsin" ekan kerran 2006 Kemora Rata-SM:ssä. Toki silloin oli vain vahva epäilys, joten en viittinyt mennä puheille. Tänä vuonna vastaavassa tapahtumassa mies käveli taas ohitse komeissa MEDIA-liiveissään ja koska olimme molemmat "töissä" en viitsinyt kiireisen näköistä miestä häiritä.

Don Vito tuli sitten rehellisemmin, sitkeän yrityksen jälkeen, tavattua tuossa jälkimmäisessä tapahtumassa.

Pasi73

Well-known member
Sijainti
Ilmajoki
Otto Hokkasen bongasin äsken Vauhtiajojen radalta... hmm... olin muuten siinä selvinpäin polkupyörällä matkassa vaikka se ei varmasti siltä näyttäny. :D

Estate

Well-known member
En olekaan hetkeen törmännyt kehenkään foorumistiin. Asia pitänee korjata! :alppu:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Luulen nähneeni Jacquesin pyöräilemässä Turun ja Tampereen välisessä tiessä Loimaalle, en pysähtynyt vaan kaasutin vähän enämpi. Keltainen paita ja mustat housut, jossa munat tulee takuuvarmasti vaahtoon.

EDIT: jotain yli kuukausi sitten. Toim. huom.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Thunder sanoi:
Luulen nähneeni Jacquesin pyöräilemässä Turun ja Tampereen välisessä tiessä Loimaalle, en pysähtynyt vaan kaasutin vähän enämpi. Keltainen paita ja mustat housut, jossa munat tulee takuuvarmasti vaahtoon.

EDIT: jotain yli kuukausi sitten. Toim. huom.
Jokainen pyöräilijä on Jacques. :ahem: :ahem:

En ole muuten ikinä ajanut pyörällä Turku - Tampere tiellä :)

Thunder

Vihan aiheuttaja
Jacques sanoi:
Jokainen pyöräilijä on Jacques. :ahem: :ahem:

En ole muuten ikinä ajanut pyörällä Turku - Tampere tiellä :)
Elä valehtele?:eek!: Kuka se sitten oli? Matxi?:D

Estate

Well-known member
Pistäydyin Nurmoossa vähän ajeluttamassa MacGyveriä. Hänestä tulikin sitten toinen foorumilainen, joka on kyytiini yleiselle tielle uskaltautunut. :)

Paikalliseen ruokakulttuuriinkin tuli tutustuttua:

Makkonen

Guest
S.A sanoi:
En olekaan hetkeen törmännyt kehenkään foorumistiin. Asia pitänee korjata! :alppu:
Sorry, ois tosiaan opuksessa maistunut olut kera Suvin, mutta.....(seliseli....)

Estate

Well-known member
Jason DeVillain sanoi:
Sorry, ois tosiaan opuksessa maistunut olut kera Suvin, mutta.....(seliseli....)
Vielähän tässä on elämää jäljellä, kyllä sinne vielä ehtinee! :)

burb

.
Jacques ajoi farmarivolvolla Kajaanin Paltaniemelle päin kun itse ajelin päinvastaiseen suuntaan käytyäni moikkaamassa edeltämme menneitä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
burb sanoi:
Jacques ajoi farmarivolvolla Kajaanin Paltaniemelle päin kun itse ajelin päinvastaiseen suuntaan käytyäni moikkaamassa edeltämme menneitä.
Siellähän ne minunkin lähimmät ovat.

burb

.
Olga sanoi:
Siellähän ne minunkin lähimmät ovat.
Oli vähän hakemista kun en ole siellä aikoihin käynyt lumettomassa kelissä... :eek:
Mutta siksipä pitkästä aikaa ei palellut hautausmaalla vaan oli aika lämmin.

Knoukka

Well-known member
Meinas unohtua: jps oli päivällä kirjastossa vetämässä jotain eläkeläistapahtumaa. Kovasti oli vanhentunu.