Lisätty.Homot syö kuraa!! Sopii joka tilanteeseen.
Ornari tuli Yrjölältä, jonka joku kaveri oli kirjoittanut Y:n vihkoon lukiossa jonkun irvokkaan naaman keskelle asiallisia muistiinpanoja. Naamasta lähti puhekupla kera tekstin "Olet ornari!".Lisätty.
Mutta tuon Ornarin määritelmää ja taustoja olis kiva saada tuonne lisäiltyä.
:thumbup:Voi sitä Toxia, voi sitä.
Eikös tämä liittynyt läheisesti Kilpisjärven homovankimielisairaalaan, josta tavoiteltiin jotakuta (Haudia?) mutta ei ollut sellaista vankia lain..Raivokkain äänenpainoin vastaaminen, ettei sellaista vankia ole.
Esim. "Soitin postiin ja kyselin pakettia, mutta vastasivat sieltä raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole."
Alkuperää veikkaisin Yrjölän suuntaan. Tarkempaa dataa ei ole. Hassuttelujajuttuja.
Alppu sekoilee. Kirjottaa Ornarin tulleen Yrjölältä ja heti perään kuitenkin selittää, että se ei tullutkaan Yrjölältä, vaan tämän joltain kaverilta.Ornari tuli Yrjölältä, jonka joku kaveri oli kirjoittanut Y:n vihkoon lukiossa jonkun irvokkaan naaman keskelle asiallisia muistiinpanoja. Naamasta lähti puhekupla kera tekstin "Olet ornari!".
Jotenkin noin.
Ai se ei riitä todistamaan paikkaa olemassaolevaksi, että mä olen sieltä kotoisin? Tai niin no...Turenki on muuten myös oikea paikka Janakkalassa Hämeenlinnan lähellä. Ainakin Totke on ikuistanut tämän paikan olemassaolon Foorumin 2010 syysmöötteen tullessaan.
Sun turenkilaisuus puhuu vahvasti paikan fiktionaalisuuden puolesta.Ai se ei riitä todistamaan paikkaa olemassaolevaksi, että mä olen sieltä kotoisin? Tai niin no...
Itse olen mennyt autolla monta kertaa ohitse, mutta se ei todista vielä paikan olemassaoloa. Sen sijaan Albert Oilin olemassaolo viittaa vahvasti, että maailmankaikkeudessa voi olla sellaisia salaisia, hämyisiä kohteita kuten Turenki..Turenki on hieno paikka. Monen monta kertaa olen mennyt junalla ohitse.
Ohitse meneminen ei tosiaan todista mitään. Ohitse menee aina jos ei osu kohdalle. Vrt. esim. Narnia, Mikä-Mikä-Maa ja Atlantis. Ohi on mennyt vaikka on yrittänyt osua. EI TODISTA MITÄÄN!Itse olen mennyt autolla monta kertaa ohitse, mutta se ei todista vielä paikan olemassaoloa. Sen sijaan Albert Oilin olemassaolo viittaa vahvasti, että maailmankaikkeudessa voi olla sellaisia salaisia, hämyisiä kohteita kuten Turenki..
Komp. Uskon että tuota tietä ei olisi jatkunut tuon Ryttylän jälkeen kuin korkeintaan 107 metriä edemmäs. Siksi ajoinkin ohitse kiltiste ohitse koko tienhaarasta.Itse olen mennyt autolla monta kertaa ohitse, mutta se ei todista vielä paikan olemassaoloa. Sen sijaan Albert Oilin olemassaolo viittaa vahvasti, että maailmankaikkeudessa voi olla sellaisia salaisia, hämyisiä kohteita kuten Turenki..
Äijä ollu ONGELMAJÄTELAITOKSELLA! HAAHAA!Komp. Uskon että tuota tietä ei olisi jatkunut tuon Ryttylän jälkeen kuin korkeintaan 107 metriä edemmäs. Siksi ajoinkin ohitse kiltiste ohitse koko tienhaarasta.
Jos en tulkitse väärin, on kuva otettu tieltä nro 54,Komp. Uskon että tuota tietä ei olisi jatkunut tuon Ryttylän jälkeen kuin korkeintaan 107 metriä edemmäs. Siksi ajoinkin ohitse kiltiste ohitse koko tienhaarasta.
Muuten oikein, mutta mentiin Lahdesta Riihimäelle päin, koska kotiin oli kiirusJos en tulkitse väärin, on kuva otettu tieltä nro 54,
aavistuksen matkaa Riihimäeltä Lahteen päin.
Edit:
Joo, siis tuosta
Mä olen ajanut kerran elämässäni Hirven yl...ali, ja juurikin siinä.Äijä ollu ONGELMAJÄTELAITOKSELLA! HAAHAA!