Forumin sanakirja

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Lisätty.

Mutta tuon Ornarin määritelmää ja taustoja olis kiva saada tuonne lisäiltyä.
Ornari tuli Yrjölältä, jonka joku kaveri oli kirjoittanut Y:n vihkoon lukiossa jonkun irvokkaan naaman keskelle asiallisia muistiinpanoja. Naamasta lähti puhekupla kera tekstin "Olet ornari!".
Jotenkin noin.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Raivokkain äänenpainoin vastaaminen, ettei sellaista vankia ole.

Esim. "Soitin postiin ja kyselin pakettia, mutta vastasivat sieltä raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole."

Alkuperää veikkaisin Yrjölän suuntaan. Tarkempaa dataa ei ole. Hassuttelujajuttuja.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Itsehän veisin tuon kanikonttoriin ja lähti Pub Maryyn oluselle. Tai 'Meeriin' näin kavereiden kesken.
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Raivokkain äänenpainoin vastaaminen, ettei sellaista vankia ole.

Esim. "Soitin postiin ja kyselin pakettia, mutta vastasivat sieltä raivokkain äänenpainoin, ettei sellaista vankia ole."

Alkuperää veikkaisin Yrjölän suuntaan. Tarkempaa dataa ei ole. Hassuttelujajuttuja.
Eikös tämä liittynyt läheisesti Kilpisjärven homovankimielisairaalaan, josta tavoiteltiin jotakuta (Haudia?) mutta ei ollut sellaista vankia lain..
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ornari tuli Yrjölältä, jonka joku kaveri oli kirjoittanut Y:n vihkoon lukiossa jonkun irvokkaan naaman keskelle asiallisia muistiinpanoja. Naamasta lähti puhekupla kera tekstin "Olet ornari!".
Jotenkin noin.
Alppu sekoilee. Kirjottaa Ornarin tulleen Yrjölältä ja heti perään kuitenkin selittää, että se ei tullutkaan Yrjölältä, vaan tämän joltain kaverilta.
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Uusi koti.
Forumille 18.3.2013 postatusta toisen sivuston mainoksesta lähtöisin oleva termi.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Turenki on hieno paikka. Monen monta kertaa olen mennyt junalla ohitse.
Itse olen mennyt autolla monta kertaa ohitse, mutta se ei todista vielä paikan olemassaoloa. Sen sijaan Albert Oilin olemassaolo viittaa vahvasti, että maailmankaikkeudessa voi olla sellaisia salaisia, hämyisiä kohteita kuten Turenki..
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Itse olen mennyt autolla monta kertaa ohitse, mutta se ei todista vielä paikan olemassaoloa. Sen sijaan Albert Oilin olemassaolo viittaa vahvasti, että maailmankaikkeudessa voi olla sellaisia salaisia, hämyisiä kohteita kuten Turenki..
Ohitse meneminen ei tosiaan todista mitään. Ohitse menee aina jos ei osu kohdalle. Vrt. esim. Narnia, Mikä-Mikä-Maa ja Atlantis. Ohi on mennyt vaikka on yrittänyt osua. EI TODISTA MITÄÄN!
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Itse olen mennyt autolla monta kertaa ohitse, mutta se ei todista vielä paikan olemassaoloa. Sen sijaan Albert Oilin olemassaolo viittaa vahvasti, että maailmankaikkeudessa voi olla sellaisia salaisia, hämyisiä kohteita kuten Turenki..
Komp. Uskon että tuota tietä ei olisi jatkunut tuon Ryttylän jälkeen kuin korkeintaan 107 metriä edemmäs. Siksi ajoinkin ohitse kiltiste ohitse koko tienhaarasta.
 
Ylös